آموزش مهندسی صنایع مجتمع فنی تهران

برگزاری دوره آموزش مهندسی صنایع مجتمع فنی تهران توسط نمایندگی انقلاب برترین نمایندگی مرکز شهر تهران، علاقمندان به این رشته می توانند در این دوره شرکت نمایند.

در این دوره مهندسی صنایع و کار با نرم افزار های مربوط به آن به صورت جامع به هنرجویان حاضر در دوره آموزش داده خواهد شد.

یک مهندس صنایع موفق به خوبی می داند امروزه دانش صرف دانشگاهی در بازار به شدت تخصصی و پروژه محور مهندسی صنایع کمک چندانی به وی نمی کند.

به همین دلیل بهره گیری از نرم افزا رهای روز دنیا و ابزار های مدرن کمکی راهی برای اثبات برتری در بین رقبای دیگر می باشد.

علاوه بر آموزش و یادگیری مهارت هایی مثل زبان انگلیسی، کاربری کامپیوتر، اینترنت و حتی نرم افزارهای بسته آفیس و یا نرم افزار های حرفه ایی تر  مانند spss، اتوکد، یک مهندس صنایع جویای موفقیت باید به شدت به دنبال یادگیری مهارت های تخصصی رشته خود مانند اصول کنترل پروژه و نیز نرم افزار های تخصصی همجون MS-Project ،Primavera ،PMbok و ده ها نرم افزار و مهارت دیگر باشد.

در همین راستا مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره های آموزشی برای هنرجویان عزیز این رشته مهم برگزار می کند، شما می توانید با حضور در این دوره آموزشی گامی جدید در پیشرفت خود بردارید.

نرم افزار های مهم در مهندسی صنایع

آموزش مهندسی صنایع مجتمع فنی تهران

نرم افزار SPSS: حتی اگر با این نرم افزار کار نکرده باشید اما احتمالاً شنیده اید که یک نرم افزار آماری مربوط به تجزیه و تحلیل های اجتماعی است که افراد بسیاری در زمینه های شغلی مختلف از آن استفاده می کنند، همچون شرکت های نقشه برداری، بازاریابان.

نرم افزار Comfar Expert: نرم افزار کامفار محصول سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد می باشد و در قسمت اقتصاد مهندسی استفاده می شود، مانند امکان سنجی و طرح‌های توجیه فنی و اقتصادی، شبیه‌ سازی و تحلیل فرآیندهای مالی.

نرم افزار Gams: نرم افزار Gams بسیار کاربردی و قوی می باشد، از آن جهت این نرم افزار در پرکاربردترین نرم افزارهای مهندسی جای می گیرد که در زمینه تحقیق در عملیات بهترین نرم افزار کمکی مهندسین صنایع است.

نرم افزار اتوکد AutoCAD: اتوکد نرم افزاری محصول اتودسک نامی آشنا در معماری است، قابلیت کار در محیط دو بعدی و سه بعدی برای کاربر وجود دارد.

نرم افزار Lindo: یک مهندس صنایع در مسائل بهینه سازی خود نیازمند این نرم افزار بوده که قابلیت حل مسائل تحقیق در عملیات را داشته و مسائل خطی در مدت زمان بسیار کوتاه با سرعت بالا حل میکند.

نرم افزار Primavera:  جهت مدیریت پرتفولیوی پروژه به کار گرفته می شود، پریماورا یکی از نرم افزار های مهم و اساسی در مهندسی صنایع می باشد که کار با آن به نوعی لازم و ضروری برای هر مهندس صنایعی است.

نرم افزار Expert choice: ویژگی های این نرم افزار عبارتند از: تعیین ترجیحات و اولویت‌ها و محاسبه وزن نهایی،  قابلیت تحلیل حساسیت تصمیم ‌گیری نسبت به تغییرات در پارامترهای مساله، این نرم افزار بر اساس روش AHP تصمیم گیری های خود را انجام میدهد.

نرم افزار ALDEP: ویژگی های نرم افزار شامل: الگوريتم ايجاد كننده، مكانيزم كار تصادفي، وارد كردن تعداد طرح‌هايي كه در هر مرحله بايد استقرار يابد و طرح استقراري در هر مرحله می باشند.

نرم افزار Microsoft Project: جزء بسته آفیس می باشد و با در اختیار گذاشتن یک طرح بزرگ از پروژه مورد نظر امکان اجرا تمام جزئیات و اجرا افکار و نظریات در ذهن مهندسین صنایع را به آنها می دهد، این نرم افزارهم کاربرد بسیار زیادی در صنایع دارد.

نرم افزار Microsoft Access: اکسس نیز جزء بسته مایکروسافت آفیس می باشد. در بخش پایگاه داده ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران

تمامی سیستم های استفاده شده درحین آموزش از بهترین سیستم های روز دنیا می باشند، محیط کلاس های آموزشی آرام و کاملاً آموزشی می باشد.

دوره های آموزش مهندسی صنایع توسط مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و اساتید برجسته کشوری برگزار می شود.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، پس از برگزاری دوره های آموزشی به هنرجویان حاضر در این دوره مدرک معتبر و بین المللی اعطا می نماید.

جهت ثبت نام در این دوره برروی ثبت نام کلیک نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.