آموزش فتوشاپ پوستر

آموزش فتوشاپ پوستر یکی از آن شغل هایی است که می توان با آن به سرعت به درآمد بالایی دست یابید اما در این زمینه باید حرفه ای باشید تا بتوانید یک پوستر خوب طراحی کنید. برای یادگیری آموزش فتوشاپ پوستر می توانید در دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت کنید تا این حرفه را در یک دوره ی 60 ساعته یاد بگیرید. آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران می باشد که هر ساله برگزار می شود. در ادامه نیز می خواهیم درباره فتوشاپ و طراحی پوستر با این نرم افزار اطلاعاتی به شما عزیزان بدهیم با ما همراه باشید.

اگر بخواهیم به یک بررسی کامل در خصوص مبدا زمانی ظهور این نرم افزار دست یابیم، باید به سال 1987 برگردیم. برای نخستین بار در این سال، اولین نسخه این برنامه توسط برادران نول، جان و توماس نول ساخته شد. این نسخه، یک نسخه اولیه و بسیار ساده بود که تنها به صورت کاملا ابتدایی قابلیت ویرایش تصویر را داشت. اما از آن زمان تا کنون، نرم افزار Adobe Photoshop تغییرات بسیار زیادی کرده است و به یک مجموعه جامع برای دستکاری و ویرایش کامل عکس و تصویر تبدیل شده است. در واقع بعد از انتشار نسخه اولیه توسط برادران نول، امتیاز انتشار آن توسط شرکت توسعه دهنده نرم افزاری Adobe Systems خریداری شد و در ادامه با توسعه این نرم افزار، نسخه های متعدد آن توسط ادوبی منتشر شد. به این ترتیب نام فتوشاپ به ادوبی فتوشاپ تغییر نام داد. به صورت رسمی، اولین نسخه ادوبی این نرم افزار در فوریه سال 1990 منتشر شد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانستند پرونده ها و اسناد تصویری مورد نظر خود را در چندین قالب مختلف در کامپیوتر ذخیره کرده و با ایجاد تغییراتی در رنگ، تعادل رنگی و دیگر مشخصه های تصویر، عکس مورد نظر را در فرم های مختلفی ویرایش و ذخیره کنند. این نرم افزار مسیر توسعه ای و حرفه ای خود را در پیش گرفت و نسخه های متعددی از آن برای کاربران ارائه شد. هر نسخه با حذف باگ های نسخه قبلی و ارائه قابلیت های جدید تر و بیش تر، کاربران بیش تری را جذب می کرد. تا کنون نسخه های بسیار متعددی از نرم افزار ادوبی فتوشاپ توسط ادوبی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: کلاس جامع آموزش فتوشاپ

طراحی پوستر

آموزش فتوشاپ پوستر

اگر بخواهیم به زبان ساده پوستر را تعریف کنیم باید گفت پوستر صفحات کاغذی هستند که معمولا برای نمایش اطلاعات به صورت عمودی طراحی شوند. به همین دلیل مناسب ‌ترین اندازه برای طراحی پوستر کمی بزرگ تر از ابعاد یک کاغذ A4 است. با این حال پوسترها ممکن است در ابعاد و اندازه ‌های مختلفی به اندازه یک کارت پستال کوچک گرفته تا یک بیلبورد بزرگ تبلیغاتی در بزرگراه‌ ها طراحی شوند. طراحی پوستر یک کاره سلیقه ای و حرفه ای می باشد و با انجام این کار می توانید یک کسب و کار راه بیندازید تا به پول برسید. برای طراحی پوستر شما به یک نرم افزار گرافیکی نیاز دارید که نرم افزار فتوشاپ بهترین و کامل ترین نرم افزار طراحی به شمار می رود.

در واقع تنها یکی از کاربرد های فتوشاپ طراحی پوستر می باشد، چرا که این نرم افزار بسیار پر کاربرد می باشد که همه افراد در هر زمینه ای می توانند از آن استفاده کنند. طراحی پوستر با فتوشاپ کار پیچیده‌ ای نیست و اگر مهارت و دانش کار با نرم ‌افزار فتوشاپ و عناصر طراحی داشته باشید می ‌توانید یک پوستر مناسب را طراحی کنید، بنابراین شما می توانید با آموزش فتوشاپ به صورت حرفه ای و تخصصی به راحتی می توانید اقدام به طراحی پوستر با نرم افزار فتوشاپ کنید. نرم افزار فتوشاپ از محصولات شرکت ادوبی می باشد و این نرم افزار فقط برای طراحی و ویرایش عکس می باشد و با قابلیت هایی که دارد به یک نرم افزار تخصصی تبدیل شده است. بسیاری از افراد هستند که به نرم افزار فتوشاپ تسلط کامل دارند اما نمی دانند که چطور و چگونه می توانند از آن پول در بیاورند. برای شروع کار می توانند پوسترهای تبلیغاتی، بنر، بروشور یا عکس های مختلفی را ویرایش یا طراحی کنند تا خود را در این کار ثابت کنند.

شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ پوستر

آموزش فتوشاپ پوستر

برای یادگیری نرم افزار فتوشاپ شما می توانید به موسسات مختلفی مراجعه نمایید اما مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب این دوره ها را زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می کند. همچنین پس از پایان دوره ها به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود که مورد قبول مراکز دولتی و خصوصی می باشد بنابراینبه راحتی می توانند با آن وارد بازارکار شوند. برای شرکت در دوره آموزش فتوشاپ می توانید بر روی لینک ثبت نام کلیک کند و مستقیم به صفحه ثبت نام آنلاین منتقل شوید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439