آموزش فتوشاپ در تهران

برگزاری کلاس آموزش فتوشاپ در تهران توسط مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، اگر علاقمند به یادگیری فتوشاپ هستید در این کلاس ها شرکت کنید. فتوشاپ در سال 1987 توسط توماس و جان نول ساخته شده است، از آن زمان تا به حال، فتوشاپ نرم افزار شماره یک صنعت ویرایش و طراحی تصاویر شده است. در دنیای امروزی هر فردی که با تصاویر دستکاری شده رو به رو می شود، از لفظ “فتوشاپی است” استفاده می کنند، این لفظ دربین بیشتر افراد جامعه جا افتاده. در واقع فتوشاپ می تواند تصاویر را در لایه های متعددی ویرایش کند و از ماسک ها، مرکب سازی های آلفا و مدل های رنگی بی شماری مانند RGB  و… پشتیبانی کند. نرم افزار فتوشاپ ساپورت های وسیعی برای انواع مختلف فرمت های گرافیکی دارد ولی، از فرمت مخصوص به خود (PSD) نیز پشتیبانی می کند.

فتوشاپ علاوه بر ویرایش بیت مپ ها، توانایی محدودی در رندر متن، گرافیک های وکتوری و تصاویر 3d و ویدئو نیز دارد. شرکت سازنده فتوشاپ برای افزایش توانایی های این نرم افزار، امکان افزودن پلاگین های فتوشاپ را نیز به وجود آورده که می تواند به طرز قابل توجهی گسترده تر نیز شود. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب قصد دارد باتوجه به اهمیت نرم افزار فتوشاپ در صنعت ویرایش و طراحی تصاویر کلاس های آموزشی در تهران در این زمینه برگزار کند. کاربرد های فتوشاپ بخش عمده ای از محیط اطراف ما را در بر گرفته، عکس های پرسنلی، پوسترهای تبلیغاتی، کارت های ویزیت، بنر ها، سربرگ ها، رابط گرافیکی نرم افزار ها، جلد نشریات، تیتراژ فیلم ها، محیط گرافیکی سایت ها و… همگی برای زیبا تر شدن و حتی به وجود آمدن باید یک بار از زیر دست های هنرمند فتوشاپ عبور کنند.

مسیر شغلی در فتوشاپ

آموزش فتوشاپ در تهران

ما در دنیایی زندگی می کنیم که هر روز بیشتر از قبل به عناصر بصری و تبلیغات پرداخته می شود. افراد برای اینکه بتوانند به اهداف شغلی شان دست پیدا کنند دست به دامن تصاویر، ویدئوها و انیمیشن ها می شوند. این روزها شرکت های زیادی هستند که به طراحان گرافیک نیاز دارند تا بتوانند برندشان را بر روی کانال های مختلف به مخاطبان نشان دهند. شرکت های بزرگ و استودیوها ترجیح می دهند از هنرمندانی استفاده کنند که سال هاست در حوزه طراحی تجربه دارند. در واقع برای رسیدن به چنین هدفی شما باید بتوانید با نرم افزار فتوشاپ به صورت حرفه ای کار کنید و تجربیاتی در این زمینه داشته باشید. به کمک آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران شما می توانید به راحتی پروژه های کوچک و بزرگ بسیاری را قبول کنید و به درآمد بالایی دست یابید. فتوشاپ یکی از برنامه های کاربردی است که دستیار عکاسان، هنرمندان و شرکت های بزرگی بوده است.

ویژگی های دوره آموزش فتوشاپ در تهران

آموزش فتوشاپ در تهران

  • اعطای مدرک معتبر بین المللی
  • آموزش زیر نظر اساتید و متخصصین برجسته
  • آموزش جدیدترین نسخه ها و پلاگین های فتوشاپ
  • آموزش در محیط آرام و آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

هدف از برگزاری دوره آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران

هدف اصلی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب از برگزاری کلاس های آموزشی مختلف تربیت و پرورش متخصصین جدید و کاربلد، و روانه کردن آن ها به بازار کار می باشد. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب باتوجه به اهمیت این نرم افزار در صنعت گرافیکی قصد برگزاری کلاس های آموزشی متعددی در این زمینه را دارد. این دوره های آموزشی زیر نظر اساتیدی بنام و برجسته در زمینه گرافیک و نرم افزار فتوشاپ برگزار می شود. هنرجویانی که در این دوره های شرکت می کنند صفرتا صد کار با فتوشاپ و همینطور نکات اصولی و طلایی آن را آموزش می بینند. همچنین درپایان کلاس ها و دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، به هنرجویان مدرک دو زبانه مجتمع فنی تهران اعطا می شود.

هنرجویان بعد از اتمام دوره های آموزشی به سرعت می توانند وارد بازار کار شوند. البته مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب علاوه بر برگزاری دوره آموزش فتوشاپ دوره های دیگری نیز از جمله دوره آموزش نرم افزار 3d max، آموزش برنامه نویسی، آموزش سئو سایت، آموزش وردپرس، آموزش سینما دیجیتال و… برگزار می کند. با کلیک برروی لینک ثبت نام می توانید برای شرکت در کلاس های آموزش فتوشاپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری، زمان برگزاری و… با شماره تلفن های 66939772 – 66933439 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: آموزش فتوشاپ پیشرفته