آموزش فتوشاپ از صفر تا صد

آموزش فتوشاپ از صفر تا صد برای علاقمندان در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و این دوره ها در یک دوره ی 60 ساعته زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می گردد.

به دلیل مجهز بودن سیستم های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، اکثر هنرجویان این مجموعه را برای گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ و همچنین دیگر دوره ها انتخاب می کنند.

آموزش فتوشاپ از صفر تا صد به هنرجویان کمک می کند تا تمامی نکات این نرم افزار را به خوبی یاد بگیرند تا به یک طراح واقعی تبدیل شوند.

امروزه نرم افزار فتوشاپ به کمک طراحان آمده به طوری که می توانند عکس ها و طرح های خود را به کمک این نرم افزار ویرایش نمایند.

آموزش فتوشاپ از صفر تا صد

مخاطبان دوره آموزش فتوشاپ

تمامی افرادی که علاقمند به یادگیری نرم افزار فتوشاپ می باشند می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند و برای شرکت در این دوره نیاز با گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد.

علاوه بر دوره ی آموزش فتوشاپ، یک دوره ی مجزا با عنوان آموزش فتوشاپ برای معماری برگزار می شود که مناسب دانشجویان معماری می باشد.

نرم افزار فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ از محصولات شرکت ادوبی می باشد که کاملترین ورژن آن در سال 2017 وارد بازار شد و در حال حاضر در دسترس عموم قرار دارد.

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کاملا تخصصی برای ویرایش و طراحی عکس می باشد که با آن می توانید انواع پوستر، بنر و بورشور را طراحی نمایید.

ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ

جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ از صفر تا صد می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید.

پس از گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان یک مدرک دو زبانه اهدا می شود که با آن می توانند به سرعت جذب بازارکار شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.