درباره آموزش عکاسی حرفه‌ای با موبایل بیشتر بدانید

درباره آموزش عکاسی حرفه‌ای با موبایل بیشتر بدانیددوره آموزش عکاسی حرفه‌ای با موبایل امروزه طرفدران زیادی دارد چرا که بسیاری از افراد هستند که علاقه‌مند به ثبت عکس‌های با کیفیت و جذاب می‌باشند اما دوربین عکاسی حرفه‌ای ندارند یا نمی‌توانند دوربین خود را همه‌جا همراه خود داشته باشند این افراد با یادگیری عکاسی با موبایل به راحتی می‌توانند عکس‌های زیبایی را به راحتی به ثبت برسانند.

یکی از دلایلی که عکاسی با موبایل طرفداران زیادی دارد این است که امروزه همه به دنبال افزایش محبوبیت خود در شبکه هاى اجتماعى مانند اینستاگرام و… هستند و به اشتراک گذاشتن تصاویر زیبا یکى از راه‌هاى رسیدن به این اهداف است، به‌همین خاطر است که امروزه عکاسی با موبایل یکی از مهم‌ترین سبک‌های عکاسی به شمار می‌رود.

بهتر است بدانید که به خصوص در 10 سال اخیر بیش‌ترین تصاویر ثبت شده توسط گوشی موبایل بوده همچنین شما در هر رده سنی که باشید ممکن است تجربه کار با دوربین DSLR را نداشته باشید، اما حتما با دوربین تلفن همراهتان عکاسی کرده‌اید.

نکاتی که در آموزش عکاسی حرفه‌ای با موبایل خواهید آموخت

نکاتی که در آموزش عکاسی حرفه‌ای با موبایل خواهید آموختاولین نکته که ساده نیز به نظر می‌رسد اما اصلا کم اهمیت نیست! این نکته توجه به لنز دوربین موبایل شما است، درطول روزلنز دوربین موبایل در اثر تماس با دست و یا دیگر وسایل موجود در کیف یا جیبتان و…کثیف می‌شود پس حتما قبل از عکاسی لنز ذوربین باید به خوبی تمیز شود.

دانستن این نکته الزامی است که حتى وجود کوچکترین اثرانگشت روی لنز می‌تواندیکی از دلایل تارشدن عکس شما باشد. اگر از لنز اکسترنال استفاده می‌کنید حتما قبل استفاده با دستمال و کیت مخصوص آن را تمیز نمائید.

دومین مطلب که در هنگام عکاسی با موبایل یا حتی دوربین دیجیتال باید به آن نوجه نمائید ایجاد شرایط مناسب برای عکاسی از سوژه است، یعنی بعد از یافتن سوژه در دوربین بهترین زاویه دید را برایش انتخاب کنید و سعی داشته باشید تا همیشه نور طبیعى را وارد تصویر کنید در نهایت هم حتما چندین عکس پشت سر هم بگیرید تا از بین آن‌ها بهترین را انتخاب نمائید.

از دیگر مواردی که با رعایت آن قطعا عکس‌های زیباتری به ثبت خواهید رساند این است که گوشی را روی سه پایه قرار داده و در زاویه مناسب نیز تنظیم نمائید.

اگر می‌خواهید عکس خود را در فضای بسته بگرید بهتر است از یک رینگ لایت حرفه ای یا  رینگ لایت گوشی استفاده نمائید تا عکس‌های شما دارای نور مناسب‌تری باشند.

بسیاری از نکات دیگر هم برای داشتن عکس‌هایی زیباتر وجود دارد که صفر تا صد این نکات را می‌توانید در دوره آموزش عکاسی با موبایل مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب زیر نظر بهترین اساتید بیاموزید و عکس‌های کاملا حرفه‌ای فقط با دوربین گوشی خود بیاندازید.

چرا دوره آموزش عکاسی با موبایل در مجتمع فنی تهران بگذرانید؟

چرا دوره آموزش عکاسی با موبایل در مجتمع فنی تهران بگذرانید؟باید بدانید که برای  عکاسی با موبایل و ثبت عکس‌های حرفه ای، چیزی بیش از یک دوربین خوب و مهارت‌های پایه نیاز است، که تمام مهارت‌ها و نکاتی که لازم است بدانید تا به یک عکاس حرفه‎‌ای تبدیل شوید را از ابتدا تا حرفه‌ای‌ترین مراحل در طول دوره آموزش عکاسی با موبایل که در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب به صورت عملی و  کاربردی برگذار می‌شود خواهید آموخت.

امروزه تقریبا تمام گوشی‌های هوشمند از امکانات متعددی مثل مگاپیکسل فراوان، انواع اپلیکیشن‌های مخصوص ویرایش تصویر و…  برای خلق تصاویر زیبا و باکیفیت برخوردار می‌باشند.

این نکته را در نظر داشته باشید که می‌توانید با رعایت نکاتی توسط گوشی های هوشمندخود مانند دوربین های حرفه ای و DSLR عکسایی کنید و عکس‌های زیبایی را تحویل شما می‌دهد.

یادگیری عکاسی با موبایل مزایای زیادی دارد که یکی از آن‌ها این است که موبایل یا همان گوشی همراه در مقایسه با دوربین های حرفه ای سبکتر هستند و به راحتی در جیب یا کیف قرار میگیرند در هر مکان و زمانی نیز در دسترس شما قرار می‌گیرند. برای اطلاع بیشتر از تفاوت‌ها و شباهت عکاسی با موبایل و دیجیتال می‌توانید به مقاله تفاوت عکاسی با موبایل و عکاسی دیجیتال مراجعه نمائید.