آموزش طراحی لباس پسرانه

کسانی که علاقه دارند تا در کلاس های آموزش طراحی لباس پسرانه شرکت کنند، می توانند در دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید برجسته کشور حضور پیدا کنند. آموزش طراحی لباس پسرانه یک کار کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد و برای انجام آن باید دوره های پیشرفته را بگذرانید. لباس های پسرانه تنوع بسیار زیادی دارد و هر فصل لباس مخصوص خود را دارد و هر فردی یک سلیقه خاص رو می پسندد. با یادگیری طراحی لباس و دوخت آن، شما می توانید انواع لباس های پسرانه و دخترانه را طراحی نمایید.

افرادی که علاقمند به طراحی لباس های پسرانه هستند، ابتدای باید دوره های آموزش طراحی لباس را به در دو دوره ی مقدماتی و پیشرفته پشت سر بگذارند و در این دوره ها کاملا به طراحی و دوخت لباس مسلط می شوند و پس از آن می توانند تمامی طرح های پسرانه دهند. این روزها شغل طراحی لباس به یک تخصص تبدیل شده است هر فردی که طراحی لباس را آموزش می بیند، برای ورود به بازار کار شروع به طراحی لباس های پسرانه، دخترانه، کودکانه و … می کند و هر فردی ممکن است روی طراحی یک نوع لباس تسلط داشته باشد.

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

آموزش طراحی لباس پسرانه

امروزه انواع کارهای طراحی با کمک نرم افزارهای طراحی شکل می گیرد که کار را بسیار آسان کرده است. از نرم افزارهایی مانند مارولوس و ایلاستریتور که جزو نرم افزارهای قدرتمند برای انجام کارهای طراحی می باشد، استفاده می شود. مارولوس یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی لباس به شمار می رود که به صورت تخصصی تمامی امکانات لازم برای طراحی لباس را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین نرم افزار ایلاستریتور یک نرم افزار طراحی در همه ی زمینه ها می باشد که برای طراحی لباس از این نرم افزار هم می توان استفاده کرد و برای یادگیری آن باید در دوره های جداگانه شرکت نمایید.

برای یادگیری نرم افزار مارولوس باید در دوره های پیشرفته آموزش طراحی لباس شرکت نمایید تا ضمن یادگیری مطالب پیشرفته در زمینه طراحی و دوخت لباس، کار با نرم افزار را هم آموزش می بیند. مسلط بودن به یک نرم افزار تخصصی در پیدا کردن شغل کمک بسیار زیادی می کند و این روزها هر شغلی یک نرم افزار مخصوص به خود را دارد که به کمک آن می توان کارها را آسان تر و با کیفیت بیشتری پیش برد. برای یادگیری آموزش طراحی لباس پسرانه می توانید در دوره های آموزشی شرکت نمایید و پس از یادگیری می توانید انواع مختلف لباس های پسرانه را به کمک نرم افزار طراحی کنید و طرح جدید وارد بازار لباس کنید.

آموزش طراحی لباس با مداد رنگی

آموزش طراحی لباس در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

دوره های آموزش طراحی لباس در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب جزء دوره های پر مخاطب محسوب می شود هر ساله علاقمندان بسیاری در این دوره ها ثبت نام می کنند و شما هم می توانید در این دوره ها شرکت داشته باشید. دوره های آموزش طراحی لباس در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود.

مدارک مجتمع فنی تهران یکی از برترین مدارک فنی و حرفه ای کشور محسوب می شود که مورد تایید اکثر شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و در پیدا کردن شغل به شما کمک بسیار زیادی می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزش طراحی لباس می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439