آموزش زبان انگلیسی : زبان انگلیسی زبانی جهانی می باشد. در جهان از هرپنج نفر حداقل یک نفر قادر است تا انگلیسی را درک کرده یا بدان  صحبت نماید. هم چنین زبان انگلیسی سومین زبان دنیا می باشد به طوری که دو میلیارد نفر به این زبان صحبت می نمایند.  اما دلیل اینکه زبان انگلیسی تا این حد مهم می باشد چیست؟ این مسئله به زمان امپراطوری بریتانیا بر خواهد گشت که در زمان اوج خود حدود 25% از سطح کره ی زمین را تحت اشغال و سیطره ی خود درآورده بودند. در آن زمان انگلیسی ها مردم کشورهای دیگر را مجبور می نموند تا به جای زبان مادری خود به زبان انگلیسی صحبت نمایند. به همین خاطر زبان انگلیسی زبان رسمی و یا زبان اداری بسیاری از کشورهایی گشت که زمانی مستعمره ی امپراطوری بریتانیا بودند. در حال حاضر کشورهای بریتانیا، ایالات متحده ی آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی و ایرلند به زبان انگلیسی صحبت می نمایند. در سنگاپور هم انگلیسی زبان رسمی می باشد. همینطور در جزایر کاراییب، آفریقا، جنوب آسیا، جنوب شرقی آسیا و قاره ی اقیانوسیه بدین زبان صحبت خواهد شد. به همین خاطر تعداد بالای گویشور می باشد که یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اما زبان انگلیسی از چه زبانی نشات گرفته شده است؟ زبان انگلیسی شاخه ای از زبان های جرمنیک غربی می باشد که توسط ساکنان انگلیس در قرون وسطی صحبت میشده است که در واقع شاخه ای از زبان های هندی اروپایی بوده است.

همه ی دو میلیارد نفری که به زبان انگلیسی صحبت می نمایند جامعه ی آنگلوفون یا انگلیسی زبانان را تشکیل خواهند داد. آوانگاری و واژگانی که در میان کشورهای انگلیسی زبان استفاده میگردد قادرند تا با یکدیگر متفاوت باشند اما انگلیسی معیار همان زبانی است که در کشورهای انگلیس و ایالات متحده ی آمریکا بدان صحبت می نمایند.

 چرا آموزش زبان انگلیسی ضروری می باشد؟

 چرا آموزش زبان انگلیسی ضروری می باشد؟همان گونه که گفته شد انگلیسی زبانی جهانی می باشتد. به همین دلیل دارای اهمیت بالایی می باشد که بتوانیم برای برقراری ارتباط با دیگر کشورها یا زبان آنها را یاد بگیریم یا به زبانی مشترک صحبت نمائیم. به این دلیل که از هر پنج نفر در جهان یک نفر انگلیسی را صحبت می نماید اگر در زمان مسافرت و گردش زبان انگلیسی بدانید قادر خواهید بود تا به آسانی با دیگران ارتباط برقرار نمائید. از طرف دیگر می توانید در زمان تجارت هم به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کرده و در مورد مسایل گوناگون مذاکره نمائید.

لازم به ذکر است که یادگیری زبان انگلیسی به عنوان سومین زبان پرکاربرد جهان بسیار راحت تر و سریع تر از یادگیری زبان های چینی یا هندی می باشد این زبان به خوبی می تواند به عنوان زبانی جهانی مورد استفاده قرار بگیرد. زبان انگلیسی هم چنین زبان رسمی رشته های هواپیمایی، علوم، کامپیوتر، دیپلماسی و توریسم می باشد.

به همین دلیل یادگیری زبان انگلیسی قادر است تا شانس شما را در استخدام شدن در یک شرکت بین المللی در داخل و یا خارج از کشورتان بالا ببرد. از طرف دیگر تعداد  مقالاتی که به زبان انگلیسی نوشته گشته است از تعداد مقالاتی که به زبان های دیگر نوشته می شوند فراتر رفته است. به عنوان مثال در هلند تعداد مقالات انگلیسی نسبت به مقالات غیر انگلیسی چهل به یک می باشد.

این مسئله باعث گشته تا زبان انگلیسی زبان علمی جهان گردد. از این رو اشخاصی که تصمیم دارند تا در حوزه ی علوم فعالیت نمایند باید دانش کافی در زمینه ی زبان انگلیسی را داشته باشند. از آنجایی که صنعت فیلم سازی هالیوود نیز در دنیا پیشتاز می باشد اگر شما با زبان انگلیسی آشنا باشید قادر خواهید بود تا فیلم های مورد علاقه ی خود را بدون نیاز به دوبله یا زیر نویس مشاهده نمائید.

به این دلیل که زبان انگلیسی زبان رایج در صنعت کامپیوتر و اینترنت می باشد و نیز بسیاری از ابر شرکت های کامپیوتری در کشورهای انگلیسی زبان واقع شده اند لازم می باشد که برای یادگیری این تکنولوژی زبان انگلیسی بدانید. دانش بالای زبان انگلیسی باعث خواهد شد تا بتوانید به منابع وسیعی از کتاب ها، فیلم ها و موسیقی در سراسر جهان دسترسی یابید زیرا اکثر آثار ادبی جهان به زبان انگلیسی ترجمه گشته اند. آشنایی با آثار هنری و ادبی دیگر کشورها می تواند به آشنایی با فرهنگ و تمدن آنها بینجامد. تعداد زیادی از زبان آموزان نیاز دارند به دلایل گوناگون، شخصی و حرفه ای به کشورهای دیگر مهاجرت نمایند. حتی اگر این کشورها انگلیسی زبان نباشند فراگیری زبان انگلیسی به حدی خواهد بود که قادر خواهید بود تا از طریق این زبان به راحتی با دیگران ارتباط برقرار نمائید. هم چنین لازم می باشد برای شرکت در بسیاری از آزمون های بین المللی مثل IELTS, PTE, GRE و TOEFL که گذراندن آنها برای دستیابی به اهداف گوناگون به کار خواهند رفت به زبان انگلیسی مسلط گردید.

برای ثبت نام کلیک کنید

دوره های زبان انگلیسی بزرگسال مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب که زیر نظر بهترین اساتید برگذار می گردد بر اساس منابع آموزشی American English File Third Edition آموزش داده خواهند شد.

دوره ها به صورت ترمیک با دو نوع تقویم سالانه برگزار می گردند:
مدت هر جلسه 2 ساعت می باشد و مدت هر دوره 36 ساعت تعریف گشته است. در صورت ثبت نام با تقویم نوع اول، هر دوره حدودا 6 الی 7 هفته خواهد بود و در طول سال متقاضی می تواند در 8 ترم شرکت کند.

در صورت ثبت نام با تقویم نوع دوم، هر دوره حدودا 9 الی 10 هفته خواهد بود و در طول سال متقاضی می تواند در 5 ترم شرکت کند.

متقاضیان محترم می توانند جهت اخذ مشاوره، تعیین سطح آنلاین و ثبت نام در دوره های زبان مجتمع فنی تهران با شماره 02166939772 تماس حاصل نمایند یا بر روی لینک آموزش زبان انگلیسی کلیک نمائید.