آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران

دوره های آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله زیر نظر برجسته ترین اساتید این مجموعه برگزار می گردد.

هدف از برگزاری دوره های آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، بالا بردن مهارت افرادی که در حوزه ی حسابداری مشغول به کار هستند، می باشد.

در این دوره ها هنرجویان با نحوه حسابداری، هزینه ها، فاکتورهای مالی و اسناد آشنا می شوند و همین امر باعث پیشرفت آن ها در زمینه حسابداری می باشد.

دوره های آموزش حسابداری در بخش های مختلفی برگزار می شود که شما می توانید با توجه به نوع فعالیت و گرایش خود، در این دوره ها شرکت نمایید.

آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران

دورهای مختلف آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران

  • آموزش حسابداری صنعتی
  • آموزش حسابداری خدماتی
  • آموزش حسابداری بازرگانی
  • آموزش حسابداری مالیاتی
  • آموزش حسابداری ویژه بازار کار

تمامی گرایش های فوق در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد که شما می توانید در دوره های مورد نظر خود شرکت نمایید.

توجه داشته باشید که برای شرکت در دوره های فوق ممکن است که نیاز به گذراندن پیش نیاز باشد که می توانید از کارشناسان ما در این مورد کمک بگیرید.

مخاطبان دوره های آموزش حسابداری

معمولا افرادی که در این دوره ها شرکت می نمایند، دانشجویان حسابداری می باشند که برای درک و یادگیری بیشتر و کسب تجربه در این دوره ها شرکت می نمایند.

پس از شرکت در این دوره ها، به طور کامل و به صورت اصولی تمامی سرفصل های موجود در مورد حسابداری به هنرجویان آموزش داده می شود.

همچنین هنرجویانی که دانشجوی حسابداری نمی باشند ولی در حوزه ی حسابداری مشغول به کار می باشند می توانند برای یادگیری بیشتر در این دوره ها شرکت داشته باشند.

نحوه ثبت نام در دوره های آموزش حسابداری

جهت شرکت در دوره های آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانید به صورت حضوری و اینترنتی در این دوره ها ثبت نام نمایید.

همچنین اگر اطلاعات کمی در مورد این دوره ها دارید، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا به طور کامل شما را در جریان این دوره ها قرار دهند.

ارائه مدرک پس از پایان دوره

پس از آن که دوره های آموزش حسابداری را با موفقیت گذراندید، از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه به شما ارائه می شود.

شما می توانید با این مدرک به راحتی وارد بازار کار شوید و می توانید در شرکت های خصوصی و دولتی به عنوان یک حسابدار مشغول به کار شوید.

مدارک مجتمع فنی تهران، معتبرترین مدرک فنی در کشور می باشد و با آن می توانید در شرکت های مختلف به راحتی استخدام شوید.