آموزش حسابداری به صورت تخصصی

برای شرکت در دوره های آموزش حسابداری به صورت تخصصی باید به یکی از مراکز آموزشی که این دوره را به صورت تخصصی برگزار می کند، مراجعه نمایید.

برای شرکت در دوره های آموزش حسابداری به صورت تخصصی ما به شما پیشنهاد می کنیم که به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.

این مجموعه تمامی دوره های خود را به صورت تخصصی و زیر نظر بهترین و با تجربه اساتید برگزار نماید و همچنین در دوره ها با بروزترین امکانات به هنرجویان آموزش داده می شود.

برای آموزش حسابداری به صورت تخصصی لازم است که سیستم ها و نرم افزارهای بروز موجود باشد و مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مجهزترین مجموعه ی آموزشی می باشد.

شما می توانید جهت افزایش دانش خود در زمینه ی حسابداری و کسب تجربه های بیشتر در مورد بازارکار، در این دوره ها شرکت نمایید تا به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید.

شما می توانید با شرکت در دوره های آموزش حسابداری به راحتی در شرکت های دولتی و خصوصی مشغول به کار شوید و حتی می توانید از مدرکی که به دست آورده اید به عنوان رزومه استفاده نمایید.

آموزش حسابداری به صورت تخصصی

گرایش های حسابداری

حسابداری رشته ای است که گرایش های مختلفی دارد و هنرجویان و دانشجویان می توانند با توجه به علاقه خود در گرایش مورد نظر شرکت نمایند.

از این رو مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با توجه به نیاز هنرجویان، تمامی گرایش های رشته حسابداری را در دوره های مختلف برگزار می نماید.

از دوره هایی که در حال حاضر برگزار می شود می توان به حسابداری بازرگانی، حسابداری ویژه بازارکار، آموزش حسابداری با نرم افزار و حسابداری خدماتی اشاره کرد.

تمامی دوره های فوق در یک محیط آموزشی آرام و مجهز و در ساعات مشخصی برگزار می گردد و برای ثبت نام می توانید از همین حالا اقدام نمایید.

بسیاری از آموزشگاه ها تمامی دوره های فوق را در یک بازه زمانی تشکیل نمی دهند و هر دوره را شاید در سال فقط یک بار ارائه دهند و با این کار وقت زیادی صرف می شود تا دوره ی مورد نظر شما تشکیل شود.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تمامی گرایش های دوره حسابداری را در زمان های مشخص و اساتید با تجربه برگزار می نمایند و شما می توانید همین حالا در این دوره ها ثبت نام نمایید.

ثبت نام در دوره های آموزش حسابداری به صورت تخصصی

جهت ثبت نام در دوره های آموزش حسابداری تخصصی می توانید به تقویم آموزشی این مجموعه مراجعه کرده و با توجه به گرایش خود در این دوره ها شرکت نمایید.

توجه داشته باشید که برای شرکت در برخی از گرایش ها نیاز به گذراندن پیش نیاز می باشد که برای اطلاع از آن می توانید به کارشناسان این مجموعه مراجعه نمایید.

شما می توانید به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام نمایید تا شامل تخفیفات این مجموعه شوید و همچنین می توانید با مراجعه ی حضوری در این دوره ها ثبت نام نمایید.

پس از ثبت نام و گذراندن دوره های حسابداری، به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه ارائه می شود که با آن می توانید در شرکت های مختلف دولتی و خصوصی مشغول به کار شوید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از برترین مجتمع های تهران محسوب می شود و از این رو مدارک مجتمع فنی تهران برترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود.

شما نیز می توانید با شرکت در دوره های حسابداری دانش خود را به صورت چشم گیری افزایش دهید و می توانید نظرات خود را در مورد دوره ها با ما در میان بگذارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت تلفنی و حضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.