آموزش حرفه ای وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که به اختصار CMS (سیستم مدیریت محتوای متن باز) نامیده می شود. به زبان ساده، CMS سیستم هایی هستند که به ما اجازه می دهند وب سایت ها و صفحات وب را به راحتی پیکربندی، مدیریت و پشتیبانی کنیم. با کمک CMS می توان یک وب سایت پویا را به بهترین نحو طراحی، مدیریت و پشتیبانی کرد. وردپرس یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است.

طراحی سایت با وردپرس:
بسیاری از نرم افزارهای طراحی سایت در سراسر جهان استفاده می شوند. مثلا نرم افزارهایی مانند جوملا، دروپال، وردپرس، کامپوزر و …. قابل استفاده برای طراحی سایت نرم افزار وب وردپرس یکی از نرم افزارهای کاربردی طراحی وب سایت می باشد که به دلیل سهولت و سادگی استفاده از آن در سطح جهانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به طور کلی طراحی وب سایت با وردپرس بسیار ساده تر از طراحی وب سایت با استفاده از سایر نرم افزارهای طراحی است. زیرا کار با وردپرس آسان تر و قابل درک تر است و با استفاده از عناصر پیش فرض فرآیند طراحی وب سایت سریعتر انجام می شود.

با استفاده از نرم افزار وردپرس بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کدنویسی می توان انواع سایت ها را با فرمت های مختلف طراحی کرد، محتوا را مدیریت کرد و با استفاده از افزونه ها و افزونه های آماده، قابلیت های سایت را بهبود بخشید.

برنامه های کاربردی وردپرس: ( آموزش حرفه ای وردپرس )

وردپرس مانند سایر نرم افزارهای طراحی وب دارای کاربردهای فراوانی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات می باشد. در این بخش سعی می کنیم برخی از کاربردهای اصلی وردپرس را شرح دهیم:

ایجاد وب سایت:

استفاده اولیه از وردپرس برای طراحی وب سایت و مدیریت محتوا و داده است. هر شرکت یا برندی برای معرفی، ارائه نمونه کارها، فروش و غیره به یک وب سایت متناسب با برند خود نیاز دارد. یکی از کاربردهای وردپرس طراحی و ساخت سایت های جذاب و متناسب با نوع فعالیت شرکت مورد نظر می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی:

تمامی مراکز فروش محصولات مختلف می توانند به صورت اینترنتی و در قالب فروشگاه اینترنتی اقدام به فروش کنند. با استفاده از وردپرس می توانید فروشگاه های آنلاین مختلفی طراحی کنید و قسمت فروش آنلاین را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

چرا در دوره آموزش حرفه ای وردپرس ثبت نام کنید؟

چرا در دوره آموزش حرفه ای وردپرس ثبت نام کنید؟مطمئناً اهمیت داشتن یک وب سایت موفق در زمینه دیجیتال مارکتینگ را می دانید. بنابراین ما بیشتر در مورد این موضوع صحبت نمی کنیم. اما مشکل اینجاست: چرا باید از وردپرس برای طراحی وب سایت استفاده کنیم؟ در پاسخ باید گفت که وردپرس بدون نیاز به کدنویسی و به بهترین نحو امکاناتی را در اختیار ما قرار می دهد که اکثر نیازهای ما را در زمینه طراحی سایت برآورده می کند. اما چگونه

طراحی وب سایت بدون کدنویسی با وردپرس

10 مزیت مهم وردپرس
1-انعطاف پذیری زیاد
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که در مقایسه با رقبای خود بیشترین انعطاف را ارائه می دهد. با وردپرس می توانید وب سایت های شخصی، خبری، فروشگاهی، تجاری و غیره طراحی کنید. زیباترین و موثرترین، به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن.

2- وردپرس قدرتمند اما ساده است
اگرچه وردپرس قدرتمند و کارآمد است، اما یک سیستم مدیریت محتوای ساده و قابل درک است که به ما امکان پیکربندی، مدیریت و پشتیبانی انواع وب سایت ها را به راحتی و بدون نیاز به کدنویسی می دهد. شایان ذکر است که وردپرس از بسیاری از زبان های زنده دنیا از جمله فارسی پشتیبانی می کند.

3- پنل مدیریت قدرتمند
وردپرس دارای یک پیشخوان مدیریتی بسیار قدرتمند و کارآمد است که به ما این امکان را می دهد تا با ابزارها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد، وب سایت و تمامی محتوای آن را بسیار راحت و آسان کنترل، مدیریت و پشتیبانی کنیم.

4- وردپرس مدرن و زیبا
وردپرس قالب های فوق العاده حرفه ای و زیبایی را ارائه می دهد که اکثر آنها به لطف پنل تنظیمات کارآمد خود امکان سفارشی سازی قالب را به راحتی و بدون نیاز به کدنویسی در اختیار ما قرار می دهند. این یکی از مزیت های اصلی وردپرس در مقایسه با سایر CMS ها است.

5- امنیت نمونه
وردپرس برخلاف آنچه که خیلی ها گفته اند و شنیده اند یک سیستم امنیتی قدرتمند دارد. و همچنین با استفاده از افزونه های فراوان در زمینه امنیتی می توان امنیت این سیستم را افزایش داد.

برای ثبت نام کلیک کنید

 

6- تعداد زیادی افزونه (پلاگین)
بیش از 30000 افزونه مختلف برای وردپرس وجود دارد که هر کدام می توانند امکانات بسیار جالب و ویژه ای را در زمینه های مختلف به سایت ما اضافه کنند. این افزونه ها روز به روز توسط توسعه دهندگان وردپرس توسعه یافته و به روز می شوند. و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است.

7- منبع را باز کنید
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است. این بدان معنی است که توسعه دهندگان وب می توانند به راحتی به کدها و فایل های وردپرس دسترسی داشته باشند، در حالی که این سیستم مدیریت محتوا را توسعه داده و گسترش می دهند، تغییرات خاصی را ایجاد می کنند، به اصطلاح، آن را سفارشی می کنند.

8- وردپرس همیشه به روز می شود
سیستم مدیریت محتوای وردپرس همیشه به روز و توسعه یافته است. قالب ها، افزونه ها و سایر ابزارهای وردپرس نیز به طور مداوم توسط هزاران توسعه دهنده این سیستم مدیریت محتوا در سراسر جهان به روز می شوند.

9- وردپرس سلطان سئو است
بدون شک وردپرس یکی از بهترین و قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوا (شاید بهترین و قوی ترین سیستم مدیریت محتوا!) در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو است. ناگفته نماند که در زمینه سئو و بهینه سازی نیز افزونه های فوق العاده موثری برای وردپرس وجود دارد.

سئو قدرتمند در وردپرس

10- اعتبار کلی
بیش از 80 میلیون سایت در سراسر جهان وردپرس هستند! جالب است بدانید که بسیاری از وب سایت های مهم و قابل اعتماد از جمله وب سایت رسمی سوئد، وب سایت مرسدس بنز، وب سایت سونی موزیک، وبلاگ ناسا، نیویورک تایمز و بسیاری از وب سایت های معروف دیگر در سراسر جهان سایت های وردپرسی هستند.

در آموزش حرفه ای وردپرس چه می آموزیم؟

آشنایی کامل با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، تاریخچه آن و دلایل برتری آن نسبت به سایر CMS ها
آموزش کامل نصب وردپرس در هاست و هاست محلی
نحوه کار با پیشخوان وردپرس و تمامی امکانات و ابزارهای مدیریت موجود در کانتر را بیاموزید
آشنایی با انواع پست و آموزش مدیریت آنها (پست، شیت، گالری و …)
با انواع قالب وردپرس و پنل تنظیمات قالب و نحوه تهیه، طراحی و سفارشی سازی آنها آشنا شوید
بررسی اجمالی و استفاده از مهم ترین و موثرترین افزونه های وردپرس
یاد بگیرید که با ابزارک های وردپرس کار کنید و ویجت های جدید اضافه کنید
آموزش به روز رسانی وردپرس و همچنین به روز رسانی قالب ها و افزونه ها
آشنایی با مباحث امنیتی وردپرس و مراحل مورد نیاز برای بهبود امنیت سایت
آموزش تخصصی سئو وردپرس و آشنایی با افزونه ها و ابزارهای حرفه ای سئو
آموزش ذخیره و تهیه نسخه پشتیبان از تمامی قسمت های سایت وردپرس

و بسیاری از موضوعات دیگر از جمله مواردی است که در آموزش وردپرس به آن پرداخته شده است.

پیش نیاز دوره وردپرس: ( آموزش حرفه ای وردپرس )

این سوال برای بسیاری از افرادی که قصد شرکت در دوره های وردپرس مجتمع فنی تهران نیاوران را دارند پیش می آید که پیش نیازهای دوره وردپرس چیست؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که گذراندن این دوره الزامی نیست و کافی است فرد اصول کار با کامپیوتر را بداند.

آموزش وردپرس در مجتمع فنی نیاوران توسط اساتید مجرب و خبره تدریس می شود. با گذراندن این دوره از صفر تا صد به وردپرس مسلط خواهید شد.

طراحی سایت بدون کد نویسی
وردپرس دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است و امروزه در بین همه (چه افرادی که فقط می خواهند وب سایت خود را مدیریت کنند و چه کسانی که در یک پروژه با مراکز مختلف کار می کنند) بسیار محبوب شده است.

برخی از ویژگی های وردپرس شامل طراحی وب سایت بدون کد نویسی است. از آنجایی که وردپرس به کاربر اجازه می دهد تا وب سایت مورد نظر خود را بدون کدنویسی طراحی کند، یادگیری آن آسان و سریع است.

شایان ذکر است برای دریافت امکانات بیشتر و طراحی قالب مورد نظر در وردپرس می توانید کد نویسی وردپرس را یاد بگیرید و کسب درآمد کنید.

ویژگی های وردپرس:

( آموزش حرفه ای وردپرس )در این قسمت به بررسی و ارزیابی ویژگی های وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا به تفصیل می پردازیم:

یکی از ویژگی های مهم وردپرس رایگان بودن آن است. در واقع، کاربر می تواند به طور گسترده از ویژگی های وردپرس در سراسر جهان بدون پرداخت هیچ هزینه ای استفاده کند.
کار با وردپرس بسیار ساده است. به همین دلیل می توانید با شرکت در دوره های وردپرس وبسایت خود را طراحی کنید.
با یادگیری وردپرس می توانید از طریق سایت درآمدزایی کنید و موقعیت های جدیدی پیدا کنید.
بدون تسلط بر کدنویسی، بدون حتی یک خط کدنویسی، می توانید وب سایت خود را طراحی کنید.
تسلط بر وردپرس باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. زیرا دیگر زمان و هزینه ای برای کدنویسی صرف نمی شود.
آینده شغلی در یادگیری وردپرس:
امروزه با یادگیری وردپرس فرصت های شغلی جدیدی ایجاد می کنید. اگر بخواهیم نگاهی گذرا به آمار استفاده از وردپرس در سراسر جهان بیندازیم، می‌توان گفت که حدود ۴۳ درصد از وب از وردپرس استفاده می‌کنند. از وبلاگ های خبری گرفته تا وبلاگ های سرگرمی.

با تسلط بر وردپرس می توانید از طریق سایت درآمدزایی کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. همچنین می توانید یک وب سایت را به صورت پروژه ای طراحی کنید و حتی می توانید سایت را مدیریت کرده و محتوا را مدیریت کنید.

مخاطبین دوره وردپرس:

( آموزش حرفه ای وردپرس ) به طور کلی وردپرس می تواند برای افراد مختلف مفید و کاربردی باشد و تمامی علاقه مندان به وردپرس می توانند در این دوره شرکت کنند. علاوه بر این، این دوره برای افرادی که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند یا قصد دارند وب سایت خود را داشته باشند، توصیه می شود. این دوره برای دانشجویان و مهندسین علوم کامپیوتر نیز مفید است.

آموزش وردپرس