آموزش برنامه نویسی پایتون در مجتمع فنی تهران

اگر قصد شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی پایتون را دارید همین حالا می توانید این دوره را در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب بگذرانید. آموزش برنامه نویسی پایتون در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله زیر نظر برترین اساتید و در یک محیط کاملا آموزشی با بهترین و بروزترین سیستم ها برگزار می گردد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.

زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان تخصصی و کاربردی می باشد که برای اولین بار در سال 1991 منتشر شده است. این زبان توسط خیدو فان روسوم طراحی شده است و تا کنون نسخه های مختلفی از آن عرضه شده است. این زبان با هدف توسعه سریع، آسان و کارآمد توسط توسعه دهندگان ساخته شده است.

زبان های برنامه نویسی بسیاری وجود دارد که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و زبان برنامه نویسی پایتون یکی از این زبان ها می باشد که روزانه بر تعداد طرفداران آن اضافه می شود. از برنامه پایتون برای کارهای بسیاری از جمله توسعه وب، ساخت اپلیکیشن، برنامه نویسی هوش مصنوعی و طراحی نرم افزار استفاده می شود.

پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا می باشد که برای برنامه نویسی عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و این زبان دارای یک فلسفه طراحی می باشد که بر خواندن کد بخصوص با استفاده از فضای خالی مهم و استوار است. این زبان نسبتا یک زبان ساده می باشد که یادگیری آن به دلیل دارا بودن نحوه یکتایی که بر قابلیت خوانایی تمرکز و تاکید دارد آسان است. زبان برنامه نویسی پایتون مزایا و معایبی دارد که در ادامه آن ها را با هم مقایسه می کنیم.

جهت شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی پایتون می توانید روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

آموزش برنامه نویسی پایتون در مجتمع فنی تهران

مزیت زبان برنامه نویسی پایتون

  • منبع باز
  • کتابخانه های پشتیبانی گسترده
  • حضور ماژول های شخص ثالت
  • بهره وری سرعت
  • یادگیری سریع و آسان
  • ساختار داده هایی که مورد پسند کاربر می باشد.

معایب زبان برنامه نویسی پایتون

  • توسعه موبایل: این زبان برای توسعه موبایل زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد و برای محاسبات موبایل ضعیف می باشد.
  • مصرف حافظه: زبان برنامه نویسی پایتون برای کارهای فشرده مناسب نمی باشد و به دلیل انعطاف پذیری انواع داده ها مصرف میزان حافظه پایتون زیاد می باشد.
  • سرعت: پایتون نسبت به زبان های C و C++ کندتر می باشد.
  • خطاهای زمان اجرا: به دلیل این که زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان پویا می باشد، ممکن است دارای خطاهایی باشد که فقط در زمان اجرا نشان داده می شود و به آزمایشات بیشتری نیاز دارد.
  • دسترسی به پایگاه داده: برای دسترسی به پایگاه داده محدودیت هایی وجود دارد و لایه دسترسی به پایگاه داده پایتون کمی توسعه نیافته و بدوی است.

با تمامی مزایا و معایب، این زبان یکی از بهترین و کاربردی ترین زبان های برنامه نویسی جهان محسوب می شود که بازار کار جهانی آن هر روز در حال پیشرفت می باشد. اگرچه بازار کار آن در ایران به صورت جدی دنبال نمی شود اما می توان در این زمینه به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرد.

ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی پایتون در مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران هر ساله دوره های آموزش برنامه نویسی را برگزار می کند و این بار دوره آموزش برنامه نویسی پایتون در این مجموعه برگزار می گردد. برای آموزش این دوره به سیستم های پیشرفته نیاز می باشد که این مجموعه با بروزترین و بهترین سیستمات آموزشی این دوره را برگزار می نماید.

اگر قصد شرکت در این دوره را دارید می توانید به صورت آنلاین در این دوره ثبت نام نمایید تا شامل تخفیفات سایت شوید. شرکت در این دوره برای تمامی علاقمندان آزاد می باشد و پس از گذراندن دوره یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به شما اهده می شود.

ثبت نام در دوره های مجتمع فنی تهران