آموزش برنامه نویسی اندروید در مجتمع فنی تهران

آموزش برنامه نویسی اندروید در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله زیر نظر برترین اساتید و در یک محیط کاملا آموزشی با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. دوره آموزش برنامه نویسی اندروید یکی از دوره های پر مخاطب این مجموعه به شمار می رود.

حتما شما هم با سیستم عامل اندروید کار کرده اید، این سیستم عامل بر روی اکثر تلفن های هوشمند و تبلت ها قرار دارد که هر چند وقت یک بار نسخه جدیدی از آن وارد بازار می شود. اما سیستم عامل اندروید تلفن همراه هوشمند تنها نیست و در بخش عمده ای از این تلفن ها، اپلیکیشن ها قرار دارند.

ما به کمک اپلیکیشن ها می توانیم بسیاری از کارهای خود را انجام دهیم و از کارهای بانکی تا خرید وسایل مورد نیاز خود را می توانیم به کمک اپلیکیشن ها انجام دهیم. به کمک زبان های برنامه نویسی جاوا، کاتلین، جاوا اسکرپیت، سی شارپ، پایتون و دارت می توان اپلیکیشن های اندرویدی طراحی کرد.

فردی که قصد یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید را دارد فقط کافیست یک سیستم شخصی داشته باشد و کمی تلاش و علاقه تا بتوانید به یک برنامه نویس ماهر تبدیل شوید. اندروید یک رویکرد یک پارچه برای طراحی و توسعه برنامه های کاربردی تلفن همراه به کار می رود توسط گوگل منتشر شده است.

جهت شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید می توانید روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

مزیت های زبان برنامه نویسی اندروید

  • متن باز
  • یک پارچگی بین برنامه ای
  • بازاریابی بهتر
  • محیط توسعه غنی تر
  • دسترسی به یک جامعه توسعه دهنده بزرگ
  • کاهش هزینه های توسعه و برنامه نویسی
  • نسبت موفقیت بالاتر

آموزش برنامه نویسی اندروید در مجتمع فنی تهران

بازار کار اندروید در ایران

همان طور که گفتیم اپلیکیشن های مختلفی در برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که در هر تلفن همراهی چندین اپلیکیشن کاربردی وجود دارد. این اپلیکیشن ها به دست برنامه نویسان طراحی شده است و سپس وارد بازار شده اند. اپلیکیشن ها بنا بر نیازهای جامعه طراحی می شوند تا با آن بتوان اکثر کارهای روزمره را انجام داد.

به طور مثال در گذشته برای انتقال پول از یک حساب به حسابی دیگر باید به بانک مراجعه می کردید و در صف طولانی بانک باید منتظر نوبت خود می بودید. این کار باعث از دست رفتن زمان زیادی می شود و بعدها این کار توسط دستگاه های ATM انجام می شد ولی برای این کار باید از منزل یا محل کار خود خارج می شدید و این کار را انجام می دادید.

اما امروزه با توسعه اپلیکیشن ها می توان به کمک تلفن همراه خود در کمترین زمان این کار را انجام داد. اما اپلیکیشن ها در اینجا محدود نمی شوند و علاوه بر کارهای بانکی می توان به کمک نرم افزارهای اندرویدی خریدهای خود مانند خوراک، پوشاک و … را انجام دهید. در موارد دیگر اپلیکیشن های تخصصی برای انجام کارهای تخصصی تر پدید آمدند.

اگر شما هم به طور کامل به این حرفه تسلط پیدا کنید می توانید در این زمینه ها مشغول به کار شوید و حتی در سطح بین الملل نیز فعالیت کنید. مزیت این حرفه این است که هیچ محدودیتی برای ارتقا دانش خود ندارید و تا جایی که توانش را دارید می توانید دانش خود را افزایش دهید و در زمینه کسب و کار در سطح جهانی فعالیت کنید.

ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

اگر قصد ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید را دارید می توانید این کار را به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی انجام دهید. برای سرعت دادن به این کار می توانید به تقویم آموزشی وب سایت مراجعه کرده و در کمترین زمان در دوره مورد نظر خود ثبت نام نمایید.

آموزش برنامه نویسی پایتون در مجتمع فنی تهران