مرجع آموزش برنامه نویسی اندروید در ایران مجتمع فنی تهران (نمایندگی انقلاب) با داشتن تیم متخصص برای آموزش اندروید و توسعه و طراحی انواع اپلیکیشن موبایل اعم از طراحی اپلیکیشن موبایل تجاری، آموزشی، کاربردی و غیره در خدمت شما عزیزان می باشد. اگر قصد حضور در کلاس های معتبر را دارید پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با تکیه بر اساتید برجسته و بنام کشوری که در این مجموعه درحال تدریس می باشند، تبدیل به یکی از مهم ترین مراکز آموزش برنامه نویسی در تهران و ایران شده است. توجه داشته باشید که پس از پایان دوره آموزشی، هنرجویان موفق به اخذ مدرک معتبر و بین المللی خواهند شد.

سیستم عامل اندروید، با بیش از یک میلیارد کاربر در دنیا بالغ بر ۷۰ درصد سهم سیستم عامل های تلفن های همراه را به خود اختصاص داده است. همین موضوع باعث شده تا بازار کاری با پتانسیل بالا برای برنامه نویسی اندروید ایجاد گردد. باتوجه به استقبال کاربران و درخواست های مکرر شما دوستان عزیز سعی کردیم دوره ای جامع وکامل را در زمینه آموزش برنامه نویسی اندروید برگزار نماییم. در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید تمامی مفاهیم مقدماتی تا پیشرفته برای آموزش کامل اندروید را به صورت کاملا پروژه محور آموزش خواهیم داد. پس از گذراندن و یادگیری برنامه نویسی اندروید می توانید هر برنامه و App اندرویدی که می خواهید، با بهترین کیفیت و آخرین تکنولوژی های روز طراحی کنید.

دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، به شکلی طراحی شده اند که تمام نیازهای بازار کار را پاسخگو می باشد. زبان برنامه نویسی استفاده شده دراین دوره ها جاوا است. پرسرعت ترین و با کیفیت ترین اپ های اندروید را می توان تولید کرد.

آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر

بیشتر بخوانید: پیش نیاز برنامه نویسی اندروید

درباره دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید

تا به حال شده که بخواهید یک مهارت جدید یاد بگیرید و از میان اطلاعاتی که در اینترنت وجود دارد، کتاب ها و سی دی های آموزشی، کلاس هایی که در آموزشگاه ها برگزار می شود و خلاصه انواع آموزش ها بین انتخاب کردن اینکه کدام یکی از همه برای شما از نظر عملکرد، زمان و هزینه بهتره سردرگم شده باشید؟

اگر دنبال آموزش یادگیری برنامه نویسی اندروید (آموزش برنامه نویسی موبایل) هستید از این بابت اصلا نگران نباشید چون دوره آموزش برنامه نویسی اندروید استودیو در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، به صورت پروژه محور و کاربردی و بوده و همه ی آموزش ها با بهترین و ساده ترین روش همراه با تمرین های عملی زیرنظر اساتید متخصص این حوزه به شما آموزش داده می شود و به همین دلیل برای ورود شما عزیزان به بازار کار مناسب می باشد و می توانید از این طریق کسب درآمد کنید.

در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، آموزش ها در محیط اندروید استودیو و با زبان قدرتمند جاوا نیز می باشد. در طول این دوره آموزش اندروید، معماری MVP و معماری MVVM را به طور کامل یاد می گیرید. همچنین آموزش کامل RXJava && RXAndroid در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید به همراه آموزش کامل کار با سرورها با کتابخانه های معروف گوگل با پروژه های حرفه ای را یاد خواهید گرفت.

شما با گذراندن دوره های جامع و تخصصی مجتمع فنی تهران می توانید تبدیل به یک متخصص اندروید حرفه ای در زمینه های مختلف برنامه نویسی آندروید شوید. با شرکت در هر دوره آموزش برنامه نویسی اندروید مجتمع فنی تهران می توانید یک قدم به هدف خود نزدیک تر شوید. قابل ذکر است که مجتمع فنی تهران دوره های خود را در طی دو سطح برگزار می کند:

  1. سطح مبتدی
  2. سطح پیشرفته

ثبت نام دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران (نمایندگی انقلاب) دوره های آموزشی در زمینه آموزش برنامه نویسی شامل آموزش برنامه نویسی سی شارپ، آموزش برنامه نویسی پایتون، آموزش برنامه نویسی اندروید و… را برگزار می کند.

اگر شما هنرجویان عزیز علاقمند به شرکت در این دوره ها می باشید می توانید از طریق لینک ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام به نام نویسی نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 66939772 – 66933439 تماس حاصل فرمایید.

آیا از نسخه های برنامه نویسی پایتون اطلاعی دارید؟!