کلاس آموزش افترافکت گام به گام

برگزاری کلاس آموزش افترافکت گام به گام در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، علاقمندان برای شرکت در این کلاس می توانند از طریق همین سایت اقدام کنند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب آماده برگزاری انواع کلاس های آموزشی از جمله آموزش طراحی لباس، آموزش نرم افزار 3D MAX و آموزش افترافکت می باشد.

هدف مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب از برگزاری این کلاس ها ورود کارشناسان و متخصصان جدید به بازار کار می باشد.

اگر قصد دارید شماهم به یکی از متخصصین افترافکتی تبدیل شوید، بهتر است هرچه زودتر برای شرکت در این کلاس اقدام نمایید.

آموزش افترافکت گام به گام

ویژگی های کلاس آموزش افترافکت گام به گام

کلاس آموزش افترافکت گام به گام با همکاری مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و متخصصین افترافکتی برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی خیابان انقلاب دارای محیطی ساکت و آموزشی همراه با جدیدترین سیستم های روز دنیا برای آموزش افترافکت می باشد.

مهم ترین ویژگی کلاس ها و دوره های برگزار شده در مجتمع فنی تهران، اعطای مدرک معتبر بین المللی به هنرجویان در پایان آموزش می باشد.

نحوه ثبت نام در کلاس آموزش افترافکت گام به گام

برای شرکت در کلاس آموزش افترافکت گام به گام و دیگر دوره ها و کلاس می توانید از طریق قسمت ثبت نام آنلاین سایت اقدام نمایید.

همچنین همکاران ما حاضر در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، آماده ثبت نام علاقمندان به صورت حضوری و تلفنی می باشند.

برای ثبت نام به صورت تلفنی ویا کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره ها و کلاس های آموزشی می توانید با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.

درباره افترافکت بیشتر بدانیم!

نرم افزار افترافکت ساخته شرکت Adobe، قدرتمندترین ابزار ویرایش و تدوین انواع کلیپ و ویدئوی تصویری در سراسر جهان می باشد.

شرکت Adobe یکی از شرکت های قدرتمند نرم افزاری است که در زمینه به روزرسانی نرم افزار ها پیش قدم از دیگر شرکت ها است.

از کاربرد های افترافکت می توان به ساخت و تدوین موزیک ویدئوها، کلیپ های کوتاه و بلند، تیزر های تبلیغاتی، انیمیشن و… اشاره کرد.

اما اوج کار نرم افزار افترافکت را در سال 2019 میلادی شاهد هستیم، یک رویداد مهم و جذاب در تاریخ نرم افزار ادوبی افترافکت.

ارائه پلاگین Element 3D، درواقع المنت 3D یک پلاگین بسیار جذاب و پیشرفته در دنیای سه بعدی یا همان 3D می باشد.

Element 3D تنها پلاگین یا قابلیت شگفت انگیز و جذاب نرم افزار افترافکت نمی باشد، این پلاگین تنها بخش کوچکی از این نرم افزار است.

برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار و نحوه کار با محیط کاری افترافکت می توانید در کلاس های آموزشی افترافکت مجتمع فنی تهران شرکت نمایید.