آموزش افترافکت به صورت تخصصی

کلاس آموزش افترافکت به صورت تخصصی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برای هنرجویان علاقمند به این حرفه برگزار می شود.

جهت شرکت در این کلاس می توانید با مراجعه به سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب قسمت ثبت نام آنلاین برای نام نویسی اقدام نمایید.

این کلاس به صورت کاملا تخصصی برگزار می شود و انواع تکنیک های کار با محیط نرم افزار افترافکت به هنرجویان آموزش داده می شود.

کلاس آموزش افترافکت به صورت تخصصی در ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی خیابان انقلاب زیر نظر متخصصین افترافکتی برگزار می شود.

ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دارای محیطی کاملاً آموزشی بوده و مجهز به بروزترین سیستم های دنیا جهت آموزش هنرجویان می باشد.

درضمن در پایان هر دوره ویا کلاس برگزار شده در مجتمع فنی تهران به هنرجویان مدرک معتبر و بین المللی مجتمع فنی تهران اعطا می شود.

آموزش افترافکت به صورت تخصصی

نرم افزار افترافکت دارای چه قابلیت هایی می باشد؟

همان طور که می دانید یکی از دلایل اینکه نرم افزار افترافکت دارای محبوبیت خاصی در بین کابران خود می باشد داشتن قابلیت و خصوصیت های زیاد است.

این قابلیت و خصوصیت ها در نرم افزار های مشابه یافت نمی شود و اگر قابلیت مشابه ای پیدا شود کارایی آن مانند کارایی نرم افزار افترافکت نمی باشد.

برخی از قابلیت های نرم افزار افترافکت:

  • قابلیت موشن گرافیکی Motion Graphics
  • هماهنگی با نرم افزار های شرکت ادوبی
  • طراحی انیمیشن برای صفحات وب
  • قابلیت هماهنگی با کد های تحت وب
  • هماهنگی با صدا های 32 بیتی
  • قابلیت افکت های شبیه سازی
  • هماهنگی با فایل های SWF
  • و…

این نمونه های گفته شده تنها و تنها بخش کوچکی از قابلیت های نرم افزار ادوبی افترافکت می باشد که باعث محبوبیت در بین کاربران خود شده است.

قابلیت موشن گرافیکی Motion Graphics

کاربران و افرادی که تابحال با نرم افزار افترافکت کار کرده اند می دانند که یکی از مهم ترین قابلیت های نرم افزار افترافکت قابلیت موشن گرافیکی است.

Motion Graphics به طرح های گرافیکی گفته می شود که قابلیت حرکتی دارند، مانند برنامه های تلویزیونی، تیزرهای تبلیغاتی و… .

درواقع می توان گفت این قابلیت (Motion Graphics) نرم افزار افترافکت به تصاویری که قادر به حرکت نبودند و همواره ثابت بودند حرکت بخشید.

بنابراین می توان نتیجه گرفت یکی از قابلیت های بی نظیر و شگفت انگیز نرم افزار افترافکت، قابلیت موشن گرافیکی می باشد.