کلاس آموزش فتوشاپ در تهران

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برای دوستداران یادگیر کار با نرم افزار فتوشاپ، کلاس آموزش فتوشاپ در تهران را برگزار می کند. هنرجویان می توانند بدون داشتن هیچ پیش زمینه ای در کلاس آموزش فتوشاپ در تهران شرکت نمایند. این کلاس در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود که در پایان آن به هنرجویان مدرک معتبر بین المللی اعطا می شود. قابل ذکر است که ظرفیت کلاس های آموزش فتوشاپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب محدود است و به سرعت تکمیل می شود پس هرچه سریع تر برای ثبت نام اقدام نمایید.

فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر حرفه ای است و توسط Adobe Systems توسعه یافته که برای ساختن عکس ها به کار می رود علاوه بر این نرم افزار هایAfter effect ،Premiere ،Illustrator ، Indesign جزو مهم ترین تولیدات نرم افزاری هستند که توسط Adobe System تولید شده اند. در واقع فتوشاپ یا ادوبی فتوشاپ، یک برنامه نرم افزاری برای ویرایش عکس و تصاویر مختلف است که می توان از آن هم در ویندوز و هم در سیستم عامل مک برای ادیت تصاویر مختلف استفاده کرد. نرم افزار فتوشاپ به کاربران طیف وسیعی از قابلیت ها و کارایی ها را ارائه می دهد. این نرم افزار هم در سیستم عامل ویندوز و هم در سیستم عامل مک کارایی دارد. این قابلیت ها، از ایجاد تصاویر تا بهبود، ویرایش و تغییر عکس ها تا تولید آثار هنری مختلف برای کاربران ارائه می شود. کارایی های این برنامه ویرایش عکس آن قدر متنوع و جذاب است که می توان گفت، برنامه فتوشاپ در واقع یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار هایی است که توسط عکاسان و کاربران مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. البته این نرم افزار در سایر حرفه ها نیز کاربرد دارد که در ادامه مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نحوه آموزش فتوشاپ

کلاس آموزش فتوشاپ در تهران

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برای یادگیری بهتر کار با فتوشاپ هنرجویان، قصد برگزاری این کلاس در قالب پروژه محوری را دارد. یعنی هنرجویان زیر نظر اساتید مجرب و ماهر به صورت عملی و در قالب انجام پروژه های گوناگون کار با نرم افزار فتوشاپ را یاد می گیرند. البته پروسه آموزش فتوشاپ در این کلاس هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی طی می شود، اما آموزش به صورت عملی بیشتر به کار گرفته می شود. از این رو هنرجویان می توانند با انجام این پروژه های گوناگون مشکلاتی که ممکن است به آن برخورد کنند را به راحتی می توانند رفع کنند و در این زمینه با تجربه تر شوند.

همان گونه که می دانید داشتن تجربه در کنار دانش و مهارت کافی در این حرفه بسیار مهم است و باعث می شود فرد هر چقدر تجربه و خلاقیت بیشتری در این زمینه داشته باشد در کار با نرم افزار فتوشاپ موفق تر خواهد بود. به همین دلیل مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب این فرصت را برای هنرجویان فراهم کرده است که با کسب تجربه در کنار دانش های لازم برای کار با این نرم افزار بتوانند در این مسیر به سرعت پیشرفت کنند و به درآمد خوبی دست یابند.

آموزش فتوشاپ پوستر

مخاطبین کلاس

کلاس آموزش فتوشاپ در تهران

  • فتوشاپ کارانی که قصد پیشرفت دارند
  • دانشجویان رشته طراحی، عکاسی و گرافیک
  • انیماتور ها، طراحان سایت، ناشران، عکاسان
  • طراحان پوستر های تبلیغاتی، ورزشی، صنعتی
  • و دیگر علاقمندان به یادگیری فتوشاپ

در واقع برای آموزش فتوشاپ فرقی ندارد که شما در چه زمیه ای فعالیت می کنید چرا که در هر حرفه و شغلی که باشید قطعا به این نرم افزار نیاز پیدا می کنید. طراحان گرافیک، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه ها، شرکت های تبلیغاتی، طراحان سایت، عکاس ها، نقاشان هنری، طراحان نرم افزارها، انیمیشن سازها و… به فتوشاپ احتیاج دارند. این نرم افزار حرفه ای گرافیک در عصر تکنولوژی امروز یک نرم افزار حساب نمی شود بلکه یک صنعت به شمار می آید. بنابراین اگر شما نیز می خواهید کار با این نرم افزار قدرتمند و پر کاربرد را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم که زودتر اقدام کنید چون قطعا این نرم افزار برای شما بسیار کارآمد خواهد بود.

بازار کار فتوشاپ در ایران

کلاس آموزش فتوشاپ در تهران

فتوشاپ در ایران بسیار پرطرفدار بوده و همواره یکی از مهم ترین ابزار ها برای طراحی و ویرایش تصاویر بشمار می رود. چرا که همانطور که در بالاتر اشاره کردیم بیشتر طراحان سایت، اینماتور ها، عکاس ها، طراحان انواع پوستر و… همگی ترجیح می دهند تصاویر مورد نیاز خود را به وسیله این نرم افزار طراحی و یا ویرایش کنند. اما در بیشتر اوقات یک تیم نیاز به یک فتوشاپ کار حرفه ای دارد، که شما با تبدیل شدن به متخصص فتوشاپ می توانید کار طراحی و ویرایش تصاویر مشاغل نام برده شده را برعهده بگیرید. برای شرکت در دوره آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران بر روی لینک ثبت نام کلیک نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439