برگزاری کلاس آموزش افترافکت حرفه ای

برگزاری کلاس آموزش افترافکت حرفه ای توسط اساتید مجرب برای علاقمندان به یادگیری کار با افترافکت در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب.

مجتمع فنی تهران با داشتن محیطی کاملاً آموزشی و آرام با امکانات فراوان سعی در ارائه بهترین آموزش ها برای هنرجویان را دارد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب علاوه بر برگزاری کلاس آموزش افترافکت، کلاس های آموزش طراحی دکوراسیون و طراحی لباس را نیز برگزار می کند.

اگر شماهم یکی از علاقمندان یادگیری کار با نرم افزار افترافکت می باشید می توانید با حضور در این کلاس به خواسته خود برسید.

نحوه ثبت نام در کلاس آموزش افترافکت حرفه ای

علاقمندان برای شرکت در کلاس های آموزش افترافکت حرفه ای می توانند با مراجعه به لینک ثبت نام در این کلاس نام نویسی نمایند.

همچنین همکاران ما در ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب آماده ثبت نام شما به صورت حضوری در کلاس های آموزشی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد کلاس ها و دوره های برگزار شده می توانید با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.

درمورد نرم افزار افترافکت

همان طور که می دانید دنیایی سینمایی یکی از بارزترین نمونه های استفاده تکنولوژی می باشد، یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار ها در صنعت سینما افترافکت می باشد.

بعد از استفاده از نرم افزار افترافکت در صنعت سینمایی انقلابی شگرف در پویانمایی به وجود آمد، به طوری که این نرم افزار به تخیلات و تصورات انسان ها تحقق بخشید.

افترافکت به انسان ها اجازه داد به ذهنیات خود جان بخشد و آنها را به حرکت درآورد و در دنیای سینما در قالب جلوه های ویژه به تصویر بکشد.

افترافکت و موشن گرافیکی

کاربران نرم افزار افترافکت می دانند که یکی از مهم ترین مفاهیم و قابلیت های افترافکت مفهوم موشن گرافیکی در این نرم افزار است.

Motion Graphics به طرح های گرافیکی گفته می شود که دارای قابلیت حرکتی هستند مانند برنامه های تلویزیونی و تیزر های تبلیغاتی.

در حقیقت نرم افزار افترافکت به تصاویری که قابلیت حرکت کردن نداشتن و درجای خود ثابت بودن قابلیت حرکت کردن بخشید.

موشن گرافیکی Motion Graphics یکی از بی نظیرترین قابلیت های نرم افزار افترافکت می باشد.