دوره های آموزش فتوشاپ

دوره های آموزش فتوشاپ هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و زیر نظر اساتید با تجربه و مجرب برگزار می گردد. دوره های آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد و هر ساله تعداد زیادی هنرجو در این دوره ها ثبت نام می کنند. فتوشاپ یک نرم افزار حرفه ای جهت ویرایش عکس، ترکیب عکس، ساختن عکس و … می باشد که تمامی افرادی که کارهای طراحی انجام می دهند باید به این نرم افزار تسلط داشته باشند. نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار پیکسلی می باشد و تمامی محاسبات آن بر حسب پیکسل می باشد که یکی از ویژگی های کاربردی آن می باشد. همان طور که می دانید نرم افزار فتوشاپ جزو محصولات شرکت ادوبی می باشد و تمامی فایل های آن در نرم افزارهای پریمیر، افترافکت، ایلواستریتور و بریج قابل پشتیبانی می باشد.

چند دلیل برای یادگیری فتوشاپ

دوره های آموزش فتوشاپ

طراحی گرافیک: یکی از اصلی ترین ابزار در طراحی گرافیک نیز فوتوشاپ است. هنرمندان و گرافیست ها بدون نیاز به ابزار پیچیده و صرف هزینه و وقت زیاد می توانند در منزل خود، بهترین آثار هنری را خلق کنند و به طراحی پوستر، بنر، اینفوگرافی و… بپردازند.

اهمیت فوتوشاپ در عکاسی: با گسترش شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام، نیاز به عکس های خاص و زیبا اهمیت زیادی پیدا کرده است. عکاسان امروزه با این ابزار پرکاربرد، جلوه های ویژه و صحنه های خاص را به عکس شما می افزایند؛ ایرادات چهره شما را پاک می کنند و آثاری زیبا می آفرینند. حتی می توانند عکس های قدیمی را بازسازی کرده و آن ها را از سیاه و سفید به عکس رنگی تبدیل کنند.

بازاریابی: در بازار رقابتی امروزه طراحان به کمک فوتوشاپ می‌ توانند به راحتی پوستر ها، بنر های تبلیغاتی و کارت ویزیت ها را مطابق سلیقه مخاطب و در سایز ها و مدل های مختلف طراحی و عرضه کنند. فتوشاپ ابزاری بسیار مهم در صنعت برندینگ محسوب می‌ شود و بدون یاد داشتن آن، احتمالاً بخش بزرگی از بازار کار خود را از دست خواهید داد.

افزایش اهمیت مهارت آموزی: با گسترش نرم افزار ها و هوش مصنوعی، حافظه و هوش انسان ها اهمیت سابق را ندارد.اما مهارت آموزی اهمیت بیشتری پیدا کرده است بنابراین سعی کنید همواره در کنار تقویت حافظه خود، به یاد گیری چند مهارت نرم افزاری بپردازید.

افزایش فروش محصولات: همان‌ طور که می دانید تصاویر به کار رفته برای محصولات می تواند در فروش آن نقش زیادی داشته باشند. عنصر بصری مهم ترین عنصری است که در تجارت الکترونیکی به کار می رود. ویرایش های آسان در تصویر همچون انجام تنظیمات یا سایه های رنگی می تواند محصولات شما را جذاب تر سازد. همین موضوع به خریداران کمک می کند ارزش بیشتری برای محصولات شما قائل باشند.

کاربرد آموزشی و تحقیقاتی: از زمان شیوع ویروس کرونا به علت مجازی شدن آموزش ها، اهمیت کار با نرم افزار هایی همچون فوتوشاپ برای ارائه تحقیق و تکلیف بسیار بیشتر از قبل شده است. افزایش تقاضا در این زمینه برای افراد حرفه‌ ای بسیار عالی بوده است و درآمد آن ها را علی رغم اوضاع نا به سامان، افزایش داده است. شما می توانید با کسب مهارت در این نرم افزار، در هزینه های خود صرفه جویی کنید و یا حتی به کسب درآمد بپردازید.

مخاطبان دوره های آموزش فتوشاپ

دوره های آموزش فتوشاپ

اکثر مخاطبانی که در دورهای آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت می کنند دانشجویان معماری، گرافیک و هنر می باشد اما بسیاری از آن ها هم کسانی هستند که به کارهای طراحی علاقمند هستند. با یادگیری نرم افزار فتوشاپ شما می توانید یک کسب و کار راه بیندازید و برای شروع می توانید ابتدا از کارهای کوچک مانند طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی استفاده کنید.

دوره های آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

در دوره های آموزش فتوشاپ تمامی نکات نرم افزاری و غیر نرم افزاری به هنرجویان آموزش داده می شود پس از اتمام دوره ها هنرجویان یک طراح حرفه ای محسوب می شوند. پس از اتمام دوره های آموزش فتوشاپ به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که معتبر ترین مدرک در کشور محسوب می شود، ارائه می شود. در مجتمع فنی تهران علاوه بر آموزش فتوشاپ دوره های دیگری نیز از جمله آموزش نرم افزار 3d max، آموزش سینما دیجیتال، آموزش عکاسی و… نیز برگزار می شود. جهت ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ  یا سایر دوره های آموزشی می توانید بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید و مستقیم به صفحه ثبت نام آنلاین منتقل شوید.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439