آموزش فتوشاپ عکس

جهت شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ عکس می توانید به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید و اقدام به ثبت نام در دوره های آموزش تخصصی و حرفه ای فتوشاپ کنید. دوره های آموزش فتوشاپ عکس به دلیل وجود بازارکار فراوان هر ساله جزو دوره های پر مخاطب مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب محسوب می شود. برای یادیگری فتوشاپ برای عکس، باید نرم افزار فتوشاپ را به خوبی بلد باشید و به تمامی افزونه ها و قابلیت های آن مسلط باشید.

با یادگیری نرم افزار فتوشاپ شما می توانید در زمینه طراحی و ویرایش عکس فعالیت نمایید و یک کسب و کار باری خود راه بیندازید. به علت کاربردی بودن این نرم افزار شما می توانید بلا فاصله بعد از یادگیری انواع پوسترها، بنرها، بروشور و عکس های تبلیغاتی را طراحی نمایید. بازارکار طراحی و ویرایش عکس و تصاویر همیشه داغ بوده است و تا کنون توانسته افراد زیادی را به خود جذب نماید. نرم افزار فتوشاپ که یک نرم افزار تخصصی در زمینه ویرایش و طراحی عکس می باشد از محصولات شرکت ادوبی می باشد. پیشنهاد می کنیم که هر چه زودتر در دوره های آموزش فتوشاپ عکس ثبت نام کنید زیرا این دوره ها به سرعت در حال پر شدن می باشد.

فتوشاپ چیست

آموزش فتوشاپ عکس

فتوشاپ مدت زیادی است که به عنوان یک نرم ‌افزار ویرایش عکس استاندارد مورد استفاده بسیاری از عکاسان قرار می ‌گیرد. این نرم افزار جامع و قدرتمند است و علی ‌رغم شهرت آن برای پیچیده بودن، به راحتی می ‌تواند مورد استفاده عکاسانی با سطوح مختلف قرار گیرد. امکانات فتوشاپ تقریبا بی پایان است، از تنظیمات اساسی گرفته تا قابلیت روتوش و ترکیب تصاویر؛ فتوشاپ توانایی انجام همه کاری را دارد. عکاسان حرفه ای برای ثبت تصاویر زیبا و منحصر به فرد معمولاً از لنزها و فیلتر های مخصوص عکاسی استفاده می کنند. اما این برای ایجاد عکس های خلاقانه و منحصر به فرد کافی نیست و اکثر عکاسان دست به دامن فتوشاپ می شوند تا تغییرات دلخواه خود مانند انواع روتوش های حرفه ای، ویرایش تصاویر، ویرایش ویدئو، ترکیب تصاویر، تغییر پس زمینه و… را انجام دهند.

البته عکاسان برای اینکه بتوانند با ویژگی های خارق العاده فتوشاپ کار کنند و تغییرات دلخواه خود را اعمال کنند باید به شکل حرفه ای با این نرم افزار آشنایی داشته باشند که البته این امر نیازمند آموزش فتوشاپ به صورت حرفه ای و تخصصی می باشد. در ادامه به برخی قابلیت های پرکاربرد فتوشاپ برای عکاسان اشاره می کنیم:

  • بالا بردن کیفیت عکس ها: یکی از کاربردهای فتوشاپ برای عکاسان این است که می توانند به وسیله آن عکس های بی کیفیت را تغییر بدهند و کیفیت آن ها را در حد بسیار خوبی بالا ببرند. عکس های قدیمی که بسیار رنگ و رو رفته شده اند را می توان به وسیله فتوشاپ تغییر داد و یک عکس با وضوح بالا دریافت کرد.
  • رفع نواقص عکس: یکی از بهترین کاربرد های فتوشاپ برای عکاسان و به خصوص عکاسانی که در آتلیه ها کار می کنند این است که به وسیله فتوشاپ می توانند عیوب عکس ها را برطرف کنند و آن ها را طبق سلیقه خود تغییر دهند تا عکسی بدون نقص و زیبا تر داشته باشند.
  • تغییر عناصر عکس: با استفاده از نرم افزار فتوشاپ می توان هر گونه تصویر مزاحم، لکه، شی اضافی و… را از تصویر حذف و اصلاح نمود. می توان بک گراند عکس را تغییر داد مواردی را از تصویر اصلی حذف یا به آن اضافه نمود. می توان در عکس های دست جمعی شخصی را از تصویر حذف یا به آن اضافه نمود و… .
  • ایجاد عکس های خلاقانه: فتوشاپ یک ابزار قدرتمند برای ایجاد خلاقیت در عکس ها است. این مورد برای ایجاد تصاویر و عکس های تبلبغاتی بسیار پرکاربرد است. کابرد فتوشاپ برای عکاسان عکس های تبلیغاتی بسیار وسیع است و این افراد می توانند جلوه های ویژه زیبایی را با استفاده از فتوشاپ خلق و ایجاد کنند که تأثیر زیادی بر جلب مشتری دارد.

بیشتر بخوانید: آموزش فتوشاپ به صورت کاربردی

ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ عکس

آموزش فتوشاپ عکس

این دوره ها هر ساله در یک دوره ی 60 ساعته برگزار می شود و شرکت برای تمامی علاقمندان آزاد می باشد و نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد. پس از گذراندن دوره های آموزش فتوشاپ عکس به هنرجویان از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه ارائه می شود که این مدرک مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

برای شرکت در این دوره های می توانید بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید و مستقیم به صفحه ثبت نام آنلاین منتقل شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و نحوه برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

شماره تماس: 66929920 – 66933379