آموزش طراحی لباس و خیاطی

اگر به کارهای طراحی و دوخت لباس علاقمند هستید و قصد دارید تا در به صورت تخصصی در این بازار مشغول به کار شوید، پیشنهاد می کنیم که حتما در دوره های آموزش طراحی لباس و خیاطی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید. با شرکت در این دوره ها شما یک طراح لباس ماهر به شمار می روید و به صورت تخصصی می توانید فعالیت خود را آغاز کنید و خوشبختانه بازار کار طراحی لباس در ایران به صورت جدی در حال پیشرفت می باشد و افراد زیادی در این بازار مشغول به کار می باشند.

طراحی لباس و خیاط به کسی گفته می شود که با پارچه بتواند برای بدن انسان پوششی درست کند. انواع لباس های زنانه و مردانه و بچه گانه توسط خیاط درست می شود و به مصرف کننده تحویل داده می شود و امروزه در خیاطی از دستگاه چرخ خیاطی استفاده می شود. این دستگاه برای دوختن پوشاک استفاده می شود و خیاطی جدا از این که در خانه به عنوان یک مهارت محسوب می شود می تواند به عنوان یک ابزار اقتصادی و همچنین باعث صرفه جویی در زمان به حساب می آید.

اما در کنار آن طراحی لباس در کنار خیاطی بسیار مهم می باشد و این که طراحی لباس و دوخت آن با یک دیگر یک رابطه متقابل دارد. هر قدر که نوع دوخت یک لباس بسیار مهم می باشد، طراحی لباس هم بسیار مهم می باشد و فردی که قصد خرید لباس را دارد ابتدا طراحی یک لباس برای او مهم می باشد و می تواند او را متقاعد به خرید بکند. خیاطی یک هنر و حرفه دوخت انواع لباس و … است و خیاط باید مهارت انواع شناخت پارچه و دوخت و دوز را دارا باشد. در خیاطی داشتن تجربه و خلاقیت لازم است. برای ورود به خیاطی می توانید آموزش اصولی و حرفه ای ببینید تا بتوانید در این حرفه موفق بشوید.

آموزش طراحی لباس و خیاطی

در خیاطی یک سری مهارت و ویژگی ودانش مورد نیاز است از جمله:

  • شناخت انواع پارچه و ویژگی های آن
  • مهارت برش الگو
  • علاقه به دوخت و طراحی و آگاهی از جدیدترین انواع آنها
  • توجه به علاقه های مشتریان
  • داشتن مهارت ارتباطی مناسب با مشتریان
  • داشتن پشتکار و تجربه
  • داشتن حفظ تمرکز در ساعتهای طولانی
  • داشتن مدیریت و نظم برای تحویل به موقع سفارش

دوره آموزش طراحی لباس

آموزش طراحی لباس

افرای که علاقه به رشته آموزش طراحی لباس و خیاطی دارند، می توانند با هر سنی و با هر تحصیلاتی آموزش خیاطی را بگذرانند و به راحتی وارد این حرفه بشوند. اگر شما دوره های آموزش طراحی لباس را به صورت تخصصی پشت سر بگذارد و یک مدرک فنی از آن داشته باشید به راحتی می توانید در انواع شرکت های طراحی و دوخت لباس مشغول به کار شوید. فرقی نمی کند چیزی از طراحی لباس و دوخت بدانید یا خیر و شما با شرکت در دوره های آموزشی می توانید به طور کامل به تمامی مطالب و مفاهیم مربوط به آموزش طراحی لباس و خیاطی تسلط پیدا کنید.

در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب آموزش طراحی لباس و خیاطی در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود و این دوره ها به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی زیر نظر برترین اساتید کشور برگزار می گردد. در این دوره شما الگوسازی را به روش مولر آموزش می بینید. شما می توانید به راحتی با گذراندن این دوره آموزشی مهارت دوخت و خیاطی را فرا بگیرید و وارد بازار کار شوید و لباس های متنوع و متعددی را تولید کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شروع دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439