آموزش تخصصی کافی شاپ :

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران برگزار می کند :
دوره های آموزش تخصصی کافی شاپ ،آشپزی بین الملل ،باریستا و بارتندری ☕🍻🍨🥧🍧
🛑 مدرک معتبر بین المللی سیتی اند گیلدز انگلستان🛑

کافه داری نیاز به دوره قهوه دارد
پاسخ به سوالات بالا ساده به نظر می رسد. مطمئناً همه می دانند که چگونه یک کافه را اداره کنند، کیفیت غذاها، پیش غذاها و نوشیدنی ها و نحوه سرو و ارائه آنها، طراحی کافه، محیط کافه و مکانی که در آن قرار دارد، رعایت نکات بهداشتی و بسیاری موارد دیگر. موارد دیگر همگی عواملی هستند که مستقیماً بر موفقیت یا شکست یک کافه تأثیر می گذارند. اما بدون شک این سطح از اطلاعات برای مدیریت و اداره موفق یک کافه کافی نیست.

رعایت و اجرای تمامی عناصر ذکر شده در بالا مستلزم تسلط بر مهارت ها، فنون، نکات و دانشی است که باید با حضور در دوره های آموزشی در کافه ها و آموزش توسط افراد متخصص در این زمینه کسب شود.

اهمیت آموزش تخصصی کافی شاپ

یک کافه ساده و حرفه ای ایجاد کنید
یکی دیگر از دلایل لزوم شرکت در دوره آموزشی کافی شاپ و داشتن نگاه آکادمیک و تخصصی به این حوزه، سرسختی رقبا در این زمینه است. همانطور که می دانید امروزه بسیاری از مردم ساعاتی از روز خود را چه به طور مداوم و چه غیرمستمر در کافه ها می گذرانند. برخی برای خوردن و نوشیدن غذاهای مورد علاقه خود، برخی برای تفریح ​​و گذراندن اوقات فراغت با دوستان، برخی برای برگزاری مراسم مختلف مانند جشن تولد، برخی برای رفع خستگی بعد از یک روز کاری سخت و حتی برخی برای انجام کار. اما نکته مهم در اینجا این است که هر یک از افراد فوق انتخاب می کنند که از بین کافه های موجود در شهر کدام یک را انتخاب می کنند و کدام کافه را به عنوان کافه ایده آل برای مشتریانی که می توانند تمام نیازهای ذکر شده در بالا و بسیاری موارد دیگر را برآورده کنند، انتخاب می کنند.

برای اینکه کار شما در کافه بتواند رضایت همه مشتریان را به همراه داشته باشد و تمام الزاماتی را که از یک کافه کامل برای مردم انتظار می رود برآورده کند، مدیریت کافه شما باید مدیریت حرفه ای و مبتنی بر اصول و تخصصی باشد.

این تنها چیزی است که در دوره آموزشی کافه آموخته می شود و پس از مشاهده و اجرای صحیح آن خواهید دید که کافه شما نسبت به سایر رقبا برتری پیدا می کند.

آموزش کافه مارکتینگ:
با یادگیری کافی و تسلط بر تمامی مباحث این آموزش، شغل بازاریابی مناسبی در انتظار شماست. چرا که امروزه دوباره طرفداران کافه ها زیاد شده و افراد زیادی برای گذراندن اوقات خود به کافه ها می روند و یا مهمانی ها و مجالس ترتیب می دهند.

به همین دلیل تمامی دانشجویان پس از اتمام دوره می توانند در کافه های مختلف مشغول به کار شوند و همچنین در رستوران های مختلف فضای کاری خواهید داشت. علاوه بر این، هتل ها و اقامتگاه های مختلف می توانند بازار مطلوبی را برای فعالان این صنعت تشکیل دهند.

شایان ذکر است که پس از اتمام این دوره می توانید کافه خود را به سبک دلخواه خود بسازید و کسب درآمد کنید.

چرا دوره کافی شاپ مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب

آموزش کافی شاپ یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی در واحد تشریفات مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب می باشد. برخی از مزایای این دوره عبارتند از:

√ آموزش تخصصی و به روز : تمامی سرفصل ها و مطالب آموزشی ارائه شده تحت آموزش کافه مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب کاملا تخصصی و آکادمیک و مطابق با جدیدترین متدهای آموزشی بین المللی می باشد.

√ آموزش عملی و پروژه محور: تمامی موضوعات و مضامین آموزشی علاوه بر آموزش تئوری در قالب پروژه های عملی نیز به دانشجویان ارائه می شود.

اساتید ارجمند : تمامی اساتید کافه آموزی این مجموعه از ممتازترین اساتید در زمینه تشریفات و رستوران داری در ایران می باشند.

√ 2 گواهینامه معتبر از مجتمع فنی تهران: پس از اتمام دوره به کلیه دانشجویانی که دوره را با موفقیت گذرانده اند گواهینامه معتبر از مجتمع فنی تهران ارائه خواهد شد. اخذ مدرک فوق می تواند در مسیر شغلی دانشجویان بسیار موثر باشد.

√ مقیاس بازار کار: کلیه مطالب ارائه شده در دوره آموزشی کافه تریا مجتمع فنی تهران علاوه بر تخصصی و بروز بودن، کاملا منطبق بر نیاز بازار کار می باشد. بنابراین شرکت در این دوره می تواند نردبانی باشد که دانش آموزان را از تحصیل به بازار کار و صنعت می برد.

√ آموزش و پشتیبانی مستمر: پس از پایان دوره، دانشجویان با دسترسی به فیلم ضبط شده تمامی دوره ها می توانند موضوعات آموزشی ارائه شده را مرور کنند.