برگزاری کلاس آموزش انیمیشن کاربردی

برگزاری کلاس آموزش انیمیشن کاربردی زیر نظر اساتید مجرب، علاقمندان به یادگیری انیمیشن سازی هرچه زودتر در این کلاس ثبت نام نمایند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دارای محیطی کاملاً آموزشی و آرام، بروزترین سیستم های دنیا جهت آموزش انیمیشن می باشد.

همچنین درپایان برگزاری کلاس آموزش انیمیشن کاربردی به هنرجویانی که در این کلاس شرکت کرده اند، مدرک معتبر دو زبانه ی مجتمع فنی تهران اعطا می شود.

اگر شما نیز یکی از علاقمندان به ساخت انیمیشن و کارکتر های آن می باشید، ما به شما کلاس های آموزش انیمیشن مجتمع فنی تهران را پیشنهاد می کنیم.

ثبت نام در کلاس آموزش انیمیشن کاربردی

برای ثبت نام در کلاس آموزش انیمیشن کاربردی می توانید با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس بگیرید تا همکاران ما روند ثبت نامی شما را آغاز نمایند.

علاقمندان با حضور در ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانند به صورت حضوری در کلاس آموزش انیمیشن ثبت نام نمایند.

همچنین افراد علاقمند به ساخت انیمیشن می توانند با کلیک برروی لینک ثبت نام به صورت اینترنتی در کلاس آموزش انیمیشن و دیگر کلاس های آموزشی نام نویسی نمایند.

توضیحاتی در مورد آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن کاربردی

انیمیشن به زبان ساده یعنی خلق تصاویر متوالی برای ایجاد توهم حرکت می باشد، در دنیای امروزی نیزافرادی هم هستند که علاقمند به ساخت انیمیشن می باشند.

به این افراد انیماتور می گویند، در واقع انیماتور به نقاشی ها و مدل های رو صفحه جان می بخشد، او می تواند انیمیشن های سینمایی، کارتون های تلویزیونی بسازد.

یک انیمیشن دارای انواع مختلف قالب ها می باشد برای مثال می توان به انیمیشن های دو بعدی، سه بعدی، کامپیوتری و تلفیقی اشاره کرد.

برای ساخت انیمیشن روش های زیادی از جمله انیمیشن روی طلق، انیمیشن روی کاغذ، انیمیشن با بریده مقوا، انیمیشن کامپیوتری و دیگر روش ها وجود دارد.