آموزش انیمیشن سازی

آموزش انیمیشن سازی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، این کلاس شامل آموزش انیمیشن دو بعدی و سه بعدی می باشد.

کلاس های آموزش انیمیشن سازی به منظور ایجاد مهارت اجرایی در هنرجویان، معرفی و آموزش نرم افزار های حرفه ای و بروز برگزار می شود.

این کلاس ها زیر نظر اساتید برجسته انیمیشن سازی در مجتمع فنی تهران نمایندگی خیابان انقلاب برگزار می شود.

در پایان این کلاس های از هنرجویان انتظار می رود یک نمونه کار کامل انیمیشن کوتاه 2 بعدی یا 3 بعدی در زمان کوتاه بسازند.

همچنین درپایان برگزاری کلاس آموزش انیمیشن سازی به هنرجویان عزیز، مدرک معتبر و دو زبانه ی مجتمع فنی تهران اعطا خواهد شد.

آموزش انیمیشن سازی

آشنایی با انیمیشن سازی

در حرفه انیمیشن سازی همواره شروع کار راحت است، اما تسلط پیدا کردن و استاد شدن در این حرفه بسیار سخت است.

همان طور که می دانید با وجود دنیای مدرن امروزی دسترسی به همه چیز آسان است، نرم افزار های ساخت انیمیشن و نرم افزار های مربوط به آن نیز مستثنا نمی باشند.

به لطف دنیای مدرن امروزی و وجود کامپیوتر ها و انرم افزار های آموزشی مشکلی برای شروع و یادگیری انیمیشن سازی وجود ندارد.

اما همان طور که در ابتدای این بخش گفتیم شروع یادگیری انیمیشن سازی راحت و آسان می باشد، اما برای حرفه ای شدن نیاز به تلاش و کار کردن زیر نظر اساتید برجسته می باشد.

نرم افزار های ساخت انیمیشن

از مهم ترین نرم افزار ها در انیمیشن سازی می توان به دو نرم افزار Maya و 3D Max اشاره کرد که ساختار اصلی یک انیمیشن را شکل می دهند.

آموزش انیمیشن سازی

اما در کنار این دو نرم افزار نامبرده شده، نرم افزار های دیگری نیز برای کامل کردن یک انیمیشن بکار گرفته می شود.

به عنوان مثال برای ایجاد جزئیات در یک انیمیشن مانند خط و خطوط ریز یا چین ها بر روی یک کارکتر از نرم افزار Zbrush استفاده می شود.

از دیگر نرم افزار های مهم در انیمیشن سازی می توان به نرم افزار افترافکت اشاره کرد، قول جلوه های ویژه در دنیای سینمای دیجیتال.

برای ایجاد جلوه های ویژه، ایجاد پس زمینه های جدید و دیگر کار های لازم برای ادیت یک انیمیشن از نرم افزار ادوبی افترافکت استفاده می شود.

آموزش انیمیشن سازی

بنابراین نتیجه می گیریم برای ساخت یک انیمیشن به تعدادی از نرم افزار های ویرایش و تدوین مانند Maya، 3D Max، Zbrush، After Effects، Edius و… نیاز است.

هدف از برگزاری کلاس آموزش انیمیشن سازی

هدف اصلی از برگزاری کلاس آموزش انیمیشن سازی در مجتمع فنی تهران، پرورش متخصصین جدید و ورود آن ها به بازار کار انیمیشن سازی می باشد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب قصد دارد به صورت تخصصی تر وارد بحث آموزش انیمیشن سازی شود تا متخصصین مجربی را راهی بازار کار نماید.

اگر قصد دارید تا یک انیمیشن ساز حرفه ای شوید به شما پیشنهاد می کنیم در کلاس های آموزش انیمیشن سازی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید.

نحوه ثبت نام در کلاس های آموزش انیمیشن

برای شرکت در کلاس های آموزش انیمیشن مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، می توانید با مراجعه به لینک ثبت نام، نام نویسی نمایید.

همچنین با حضور در ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، همکاران ما آماده ثبت شما به صورت حضوری می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و کلاس های آموزشی مجتمع فنی تهران از جمله آموزش افترافکت و آموزش نرم افزار 3D Max می توانید با شماره تلفن های 66933379 – 66929920 تماس بگیرید.