آموزش افترافکت After Effects 2019

اگر به دنبال کلاس معتبر در حوزه آموزش افتراکت می باشید، ما به شما کلاس آموزش افترافکت After Effects 2019 را پیشنهاد می کنیم.

این کلاس در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و توسط اساتید برجسته افترافکت برگزار می شود، برای ثبت نام در این کلاس برروی ثبت نام کلیک کنید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب معتبرترین آموزشگاه ایران قصد دارد کلاس آموزش افترافکت After Effects 2019 را به صورت پروژه محوری برگزار کند.

یعنی به این صورت که هنرجویان با انجام پروژه های متعدد، به راحت ترین روش کار با نرم افزار افترافکتز را به صورت تخصصی آموزش خواهند دید.

توجه داشته باشید ظرفیت این کلاس آموزش افترافکت در حال تکمیل می باشد، پس اگر قصد حضور در این کلاس را دارید همین حالا اقدام کنید.

آموزش افترافکت After Effects 2019

هدف از برگزاری کلاس آموزش افترافکت

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با هدف تعلیم و پرورش متخصصین جدید افترافکتی اقدام به برگزاری کلاس آموزش افترافکت After Effects 2019 نموده است.

باتوجه به اینکه دنیای سینمای دیجیتال رنگ و لعاب خود را از نرم افزار هایی همچون Adobe After Effects ویا Adobe premiere به دست می آورد.

جامعه کنونی ما به حضور متخصصانی کاربلد برای رفع نیاز سینمای داخلی کشور دارد، به همین منظور مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب کلاس های آموزشی متعددی در این زمینه برگزار می کند.

حضور در کلاس آموزش افترافکت After Effects 2019، نیاز به هیچ پیش زمینه ای ندارد و شما می توانید به راحتی در این کلاس ثبت نام نمایید.

ویژگی آموزش افترافکت After Effects 2019

  • آموزش با بهترین سیستم های روز دنیا
  • آموزش در محیطی آرام و آموزشی
  • آموزش جدیدترین ورژن افترافکت (cc 2019)
  • آموزش جدیدترین پلاگین های معرفی شده
  • آموزش ساخت و ویرایش فیلم، کلیپ، تیزر، انیمیشن
  • اعطای مدرک دو زبانه ی مجتمع فنی تهران (مدرک معتبر بین المللی)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه و زمان برگزاری کلاس آموزش افترافکت After Effects 2019 با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.