آموزش افترافکت پلاگین

آموزش افترافکت پلاگین های جدید معرفی شده توسط کمپانی Adobe در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، توجه داشته باشید این کلاس ها زیر نظر اساتید برجسته کشور برگزار می شود.

حتماً می دانید که Adobe برای بروزرسانی نرم افزار های خود از معرفی پلاگین های جدید نیز استفاده می کند، یکی از جدیدترین آن ها پلاگین Element 3D می باشد.

پلاگین های زیادی برحسب نیاز کاربران ساخته و معرفی می شوند، همه این امکانات باعث محبوب تر شدن نزم افزار افترافکت در دنیا می شود.

البته پلاگین ها تنها توسط کمپانی Adobe ساخته نمی شوند بلکه شرکت های زیادی وجود دارند که با Adobe در پیشرفته سازی افترافکت همکاری می کنند.

نرم افزار افترافکت برخلاف رقبای خود بسیار پیشرفته و البته پیچیده می باشد، اگر می خواهید کار با این نرم افزار و پلاگین های جدید آن را یادبگیرید می توانید در کلاس آموزش افترافکت پلاگین شرکت کنید.

در ادامه چندین پلاگین برتر نرم افزار افترافکت را برای شما دوستان عزیز به صورت مختصر شرح می دهیم.

پلاگین Element 3D

آموزش افترافکت پلاگین

پلاگین Element 3D که به تازگی ورژن جدید آن به کاربران معرفی شده، بخش جدانشدنی از نرم افزار افترافکت شده است.

کار این پلاگین ایجاد محیط سه بعدی برای کاربران می باشد، برای مثال ایجاد  ذرات با پراکندگی زیر سطحی، سایه ها، انعکاس و محیط های چند وجهی و….

لازمه کار با پلاگینی مانند Element 3D داشتن کارت گرافیکی بروز و پرقدرت می باشد تا از کارایی آن بیشتر و بیشتر لذت ببرید.

پلاگین AfterCodecs

آموزش افترافکت پلاگین

این پلاگین به کاربرانی که برای ایجاد و انتخاب فرمت مناسب فایل های خود دچار مشکل هستند کمک می کند، AfterCodecs یک راه حل برای این مشکل پیدا کرده است.

پلاگین AfterCodecs باعث می شود که امکان کد گذاری ProRes در سیستم عامل ویندو نیز وجود داشته باشد.

همچنین ویژگی های دیگری مانند امکان ارسال H264 ها بزرگتر از 8K را ارائه دهد، این پلاگین هم برای ویندوز و هم برای مک دردسترس می باشد.

آموزش افترافکت در مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران باهدف تعلیم و پرورش متخصصین جدید اقدام به برگزاری کلاس آموزش افترافکت پلاگین نموده است.

اگر شما قصد شرکت در این کلاس آموزشی را دارید می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایید، برای ثبت نام اینترنتی برروی لینک کلیک نمایید.

همچنین برای ثبت نام به صورت حضوری، می توانید در ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب حضوریابید و با مراجعه به همکاران ما مراحل ثبت نام خود را طی کنید.