آموزش افترافکت ورژن 2019

جهت شرکت در کلاس آموزش افترافکت ورژن 2019 می توانید برروی لینک ثبت نام کلیک نمایید، این کلاس توسط مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود.

کلاس آموزش افترافکت ورژن 2019 یکی از معتبرترین کلاس های آموزش افترافکت در ایران می باشد که درپایان آن به هنرجویان مدرک دو زبانه ی مجتمع فنی تهران اعطا خواهد شد.

اگر شما علاقمند به یادگیری کار با جدیدترین ورژن افترافکت می باشید می توانید در معتبرترین کلاس آموزش افترافکت در ایران شرکت نمایید.

توجه داشته باشید برای حضور در این کلاس نیازی به داشتن هیچ پیش نیازی نمی باشد، تنها شرط حضور در کلاس داشتن پشت کار و حضور فعال در کلاس درس می باشد.

آموزش افترافکت ورژن 2019

جدیدترین ورژن نرم افزار افترافکت

همان طور که می دانید نرم افزار افترافکت محصول شرکت Adobe می باشد که با نام کامل Adobe After Effects به کاربران معرفی می شود.

جدیدترین نسخه ی رسمی که شرکت Adobe در اختیار کاربران قرار داده است مربوط به سال 2019 می باشد که Adobe After Effects cc 2019 نام دارد.

در جدیدترین نسخه این نرم افزار تغییرات زیادی در عملکرد افترافکت صورت گرفته است، اضافه شده ویژگی های جدید، همچنین معرفی پلاگین های جدید.

همه و همه باعث سخت تر و پیچیده تر شدن کار با نرم افزار افترافکت شده است، به همین دلیل حتی متخصصین این نرم افزار نیاز به آموزش های جدیدی دارند.

آموزش افترافکت ورژن 2019

آموزش افترافکت در مجتمع فنی تهران

آموزش نرم افزار افترافکت در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیرنظر اساتید و متخصصین برجسته این نرم افزار، جهت ثبت نام از طریق همین سایت اقدام فرمایید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب قصد دارد درجهت معرفی متخصصین بیشتری به حرفه سینمای دیجیتال کلاس ها و دوره های معتبری در زمینه آموزش افترافکت برگزار کند.

نرم افزار افترافکت سال هاست که به عنوان برترین ابزار ویرایش و ساخت انواع ویدئو، کلیپ های کوتاه و بلند، انیمشن وساخت تیزر های تبلیغاتی و… شناخته می شود.

به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی در دنیا و ایران دارد، بنابراین جامعه ما در آینده ای نزدیک نیاز بیشتری به متخصصین افترافکتی خواهد داشت.