آموزش افترافکت حرفه ای

برگزاری کلاس آموزش افترافکت حرفه ای برای هنرجویان علاقمند در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب توسط اساتید مجرب.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که یکی از آموزشگاه های معتبر در تهران می باشد آماده برگزاری کلاس آموزش افترافکت حرفه ای می باشد.

همان طور که می دانید نرم افزار گرافیکی افترافکت از مهم ترین نرم افزار ها در ساخت و ویرایش فیلم، کلیپ، تیزر و انیمیشن می باشد.

به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی را در دنیا و حتی ایران جذب خود کرده است و برای آن ها بازار کار خوبی را ایجاد نموده.

بیشتر افرادی که علاقمند به نرم افزار افترافکت می باشند به دنبال آموزشگاه ها و اساتیدی هستند که آن ها را به صورت حرفه ای آموزش دهد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به کمک اساتید خود که از متخصصین کار با افترافکت می باشند آماده آموزش هنرجویان به صورت حرفه ای می باشد.

برای حضور در این کلاس کافیست از طریق قسمت ثبت نام سایت اقدام به نام نویسی در کلاس آموزش افترافکت حرفه ای کنید.

همچنین می توانید با تماس با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 همکاران ما را از حضور در این کلاس مطلع سازید.

آشنایی با افترافکت

آموزش افترافکت حرفه ای

نرم افزار افترافکت یکی از قدرتمندترین ابزار های ساخت و ویرایش انواع فیلم، سریال، کلیپ، تیزر های صنعتی و تبلیغاتی، انیمیشن و… می باشد.

این نرم افزار به دلیل داشتن امکانات بالایی همچون لایه ها، افکت ها، حالت های محو کردن، پرسپکتیو و دیگر ابزار ها طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده.

بسیاری از کارگردانان و افراد حاضر در کادر کارگردانی ترجیح می دهند تا فیلم خود را توسط افترافکت ساخته و ویرایش نمایند.

زیرا افترافکت نشان داده که امکانات بسیار زیادی نسبت به دیگر ابزار های ساخت و ویرایش فیلم ها در اختیار کاربران قرار می دهد.

از مزیت های این برنامه می توان به هماهنگی بسیار بالا با نرم افزار های Adobe Photoshop، Adobe Premiere و Adobe Audition اشاره کرد.