آموزش افترافکت جدیدترین نسخه

آموزش افترافکت جدیدترین نسخه معرفی شده در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، شما می توانید برای حضور در این دوره برروی لینک ثبت نام کلیک کنید.

جدیدترین نسخه افترافکت توسط شرکت Adobe در سال 2019 به کاربران معرفی شده که به نام Adobe After Effects cc 2019 شناخته می شود.

مجتمع فنی تهران قصد دارد یک دوره آموزشی کار با جدیدترین نسخه معرفی شده افترافکت را برای هنرجویان و علاقمندان به این نرم افزار برگزار کند.

این دوره توسط متخصصین افترافکتی برگزار خواهد شد، همچنین در پایان به هنرجویان مدرک معتبر بین المللی اعطا می شود.

آموزش افترافکت جدیدترین نسخه

ویژگی های دوره آموزش افترافکت

  • آموزش جدیدترین ورژن افترافکت
  • آموزش جدیدترین پلاگین های افترافکت
  • آموزش زیر نظر متخصصین افترافکتی
  • آموزش افترافکت به همراه سیستم های روز دنیا

هدف از برگزاری دوره آموزش افترافکت

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که یکی از معتبرترین آموزشگاه های ایران می باشد، کلاس ها و دوره های آموزشی مختلفی، در جهت معرفی مختصصین جدید به بازار کار، برگزار می کند.

آموزش افترافکت جدیدترین نسخه نیز به همین علت برگزار می شود، تا متخصصین جدید وارد حرفه ی سینمای دیجیتال و بازار کار کاربا افترافکت شوند.

اگر شماهم تصمیم گرفته اید در آینده ای نه چندان دور در این حرفه مشغول به کار شوید، می توانید آموزش های لازم خود برای ورد به دنیای سینمای دیجیتال را در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب آموزش ببینید.

احتمالاً بعضی از دوستان فقط اسم نرم افزار افترافکت را شنیده اند اما هیچ اطلاعاتی درباره این نرم افزار ندارند، در ادامه توضیح مختصری درمورد افترافکت خواهیم داد.

افترافکت چیست؟

مطمئناً همه افرادی که با کامپیوتر، لب تاپ ویا گوشی هوشمند کار کرده اند نام نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop را شنیده یا با آن کار کرده اند.

کار نرم افزار فتوشاپ ویرایش، طراحی و ساخت تصاویر مورد نیاز کاربران می باشد، اما کار نرم افزار فتوشاپ چه ارتباطی به نرم افزار افترافکت دارد؟

هر دو نرم افزار نام برده شده ساخت کمپانی Adobe می باشند که می توان آن ها را جرء محبوب ترین محصولات این کمپانی  قرار داد.

کارایی نرم افزار های Adobe Photoshop و Adobe After Effects تقریباً یکسان است با این تفاوت که یکی در زمینه تصاویر و دیگری در زمینه ویدئو کاربرد دارد.

آموزش افترافکت جدیدترین نسخه

افترافکت قول نرم افزار های ساخته شده توسط Adobe می باشد که کار ساخت، تدوین و ویرایش هرگرونه فیلم، کلیپ کوتاه و بلند، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و… را برعهده دارد.

همچین این نرم افزار در زمینه افزودن جلوه های ویژه بسیار قدرتمند عمل می کند به گونه ای که اکنون دنیای سینمای دیجیتال بشدت به افترافکت وابسته است.

جالب است بدانید نرم افزار های رقیب نتوانسته اند عملکردی حتی نزدیک به عملکرد نرم افزار افترافکت داشته باشند به همین خاطر افترافکت بسیار پرطرفدار در دنیا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زمان و نحوه برگزاری دوره آموزش افترافکت جدیدترین نسخه با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.