ما خیلی سعی کردیم جسم و روان رو از هم جدا و با علوم تخصصی به هر کدام از آنها توجه کنیم، ولی حقیقت اینه که مرز بین جسم و روان هیچ وقت به طور دقیق شناخته نشده و برای همه ی چیزی که ما روح و روان می نامیم بخشی در مغز وجود داره، هر چند مطالعه ی سلول های مغز هم تا امروز به تنهایی نتونسته اون همه پیچیدگی احساس ها و ناخودآگاه بشر رو توضیح بده.

بله جسم و روان در هم تنیده هستن و بر روی هم اثر گذار. بیماری و سلامت ما تحت تاثیر ذهن و انرژی و  سلول های ماست.

 برای داشتن رضايتمندی از زندگی لازمه که به خودمون و نیازهامون از دیدگاه وسیع و بالاتری نگاه کنیم.  در واقع امروز ما به یک دریچه ی جدید و روشن نیاز داریم تا تصویری کامل از یک انسان رو به ما نشون بده.

انسانی که ابعاد مختلف وجود خودش رو میشناسه و هیچ کدوم از نیازهای خودش رو انکار نمی کنه.

آدمی که می دونه تضادهای وجودش به رشد او کمک می کنه و تمایلات حیوانی و  بچه گانه در کنار بعد عقلانی می تونه از او یک انسان کامل و مدرن بسازه.

ما در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برای شما عزیزان دوره های دانش سلامت را برگزار می کنیم، برای شناخت هر چه بیشتر خود و آگاهی پیدا کردن از روش های بهتر زندگی کردن. این دوره ها شامل روانشناسی، طب سنتی، پوست و مو و زیبایی، تغذیه و ورزش می باشد.

 پس از پایان دوره مدرک دو زبانه ی مجتمع فنی تهران به شما عزیزان اعطا می شود.

کارشناسان آموزش دانش سلامت مجتمع فنی تهران (نمایندگی انقلاب) آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره تخصصی به شما می باشند.

دوره های آموزشی دپارتمان دانش سلامت

 data-lazy-src=