نام دوره مدت دوره روز ساعت برگزاری تاریخ شروع استاد تخفیف مبلغ
عکاسی دیجیتال110شنبه - چهارشنبه09:00-14:0098/05/12نامشخصدارد تومان ۲,۱۹۵,۰۰۰ تومان ۱,۹۷۵,۵۰۰
روتوش عکس45پنجشنبه09:00-14:0098/05/10نامشخصدارد تومان ۹۷۲,۰۰۰ تومان ۸۷۴,۸۰۰
عکاسی دیجیتال110جمعه8:30 تا 13:0098/04/28علیرضا رهیدارد تومان ۲,۱۹۵,۰۰۰ تومان ۱,۹۷۵,۵۰۰
افترافکتز78شنبه - چهارشنبه17:30-20:3098/05/12علیرضا مسکوکیدارد تومان ۱,۸۱۵,۰۰۰ تومان ۱,۶۳۳,۵۰۰
پریمیر48پنجشنبه19:30 تا 14:3098/05/03علیرضا مسکوکیدارد تومان ۱,۰۴۵,۰۰۰ تومان ۹۴۰,۵۰۰
تکنیک های مدل سازی و نورپردازی در مایا120دوشنبه19:30 تا 14:3098/05/28علیرضا مسکوکیدارد تومان ۱,۹۸۵,۰۰۰ تومان ۱,۷۸۶,۵۰۰

عنوان دوره ها

ماسک ها و مدهای تصویری

ابزار تایپ کروماکی(حذف رنگ سبز یا آبی)

لایه های ۳ بعدی

کنترل دوربین

خروجی گرفتن و تنظیمات کلی

آشنائی با محیط کاری

طریقه وارد کردن و مدیریت کردن رسانه ها

پارامترهای کلیدگذاری

تکنیک های انیمیشن گذاری

افکت ها و تنظیمات لایه ها

  • استفاده از Normal Mode, Trimming Mode

Normalکاربرد

Trimming Mode

Ripple/ Roll/ Slid/ Slip

Capture

تنظیمات Hardware / Device Present

کپچر تصویر، صدا

  • کار با Segment ها بر روی Timeline

Time Speed / Field Nest / Title / Duration

  • تدوین چند دوربینه Multi Cam

Multi cam mode / / Sync/ Rec Time Free Run

  • افکت ­های تصویری

Video Effect / Transition / Combine Effect

  • Render, Marker, Tools

Rendering, Render Entire, Disc Burner

  • Export

Print to Tape – File Batch Export

SD­- DVD / HD- DVD

  • نحوه­ ی ایجاد یک پروژه و شناخت اولیه ­ی استانداردها

ساخت یک Profile

استفاده از Present List

سفارشی کردن پروژه

  • معرفی ساختار ادیوس و شناخت پالت ­ها و پنجره­ ها

Source Monitor

Program Monitor

Project Palette

  • روش های ورود اطلاعات، کار با پنجره Bin

ورود رپرها، شیوه­ های­ Proxy کردن، روش ­های تدوین، ساخت فولدر، استفاده از Timeline Label

  • استفاده از پنجره، Source Monitor, Main Motion

بخش­ های متفاوت در پنجره، استفاده از نوار ابزار، کاربرد و تنظیمات اولیه، راف کات اولیه و ابزار آن

  • استفاده از پنجره­ های Timeline

کاربرد تنظیمات اولیه Ripple در Ripple

  • معرفی لایه ­ها

لایه­ های A-VA-T-A

روش ­های حذف و ایجاد

  • استفاده از Normal Mode, Trimming Mode

Normalکاربرد

Trimming Mode

Ripple/ Roll/ Slid/ Slip

Capture

تنظیمات Hardware / Device Present

کپچر تصویر، صدا

  • کار با Segment ها بر روی Timeline

Time Speed / Field Nest / Title / Duration

  • تدوین چند دوربینه Multi Cam

Multi cam mode / / Sync/ Rec Time Free Run

  • افکت ­های تصویری

Video Effect / Transition / Combine Effect

  • Render, Marker, Tools

Rendering, Render Entire, Disc Burner

  • Export

Print to Tape – File Batch Export

SD­- DVD / HD- DVD

  • نحوه­ ی ایجاد یک پروژه و شناخت اولیه ­ی استانداردها

ساخت یک Profile

استفاده از Present List

سفارشی کردن پروژه

  • معرفی ساختار ادیوس و شناخت پالت ­ها و پنجره­ ها

Source Monitor

Program Monitor

Project Palette

  • روش های ورود اطلاعات، کار با پنجره Bin

ورود رپرها، شیوه­ های­ Proxy کردن، روش ­های تدوین، ساخت فولدر، استفاده از Timeline Label

  • استفاده از پنجره، Source Monitor, Main Motion

بخش­ های متفاوت در پنجره، استفاده از نوار ابزار، کاربرد و تنظیمات اولیه، راف کات اولیه و ابزار آن

  • استفاده از پنجره­ های Timeline

کاربرد تنظیمات اولیه Ripple در Ripple

  • معرفی لایه ­ها

لایه­ های A-VA-T-A

روش ­های حذف و ایجاد

  • Realflow

محیط کار- موضوعات نرم و سخت- اصطکاک- باد- انیمیشن- الیاف- آب- امواج

  • Maya and After Effects

کامپوزیت

  • Edius

محیط نرم افزار- Timeline- تنظیمات- کپچر- سکانس های تصویری- فایلهای صوتی-تدوین و مونتاژ

  • اصول پویانمایی

فیلمنامه- نورپردازی- مدل سازی- استوری برد

  • After Effect

محیط کاربری- افکت ها- تولید فیلم- فریم های کلیدی- جلوه های طبیعت- دوربین- جلوه های ویژه

  • Zbrush

حیط کار- بافت و رنگ- حکاکی- ساخت کاراکتر- نورپردازی- آناتومی- وارد کردن مدل به مایا

  • Maya

ابزارهای مقدماتی- طراحی پایه- متریال- مدل سازی حرفه ای- uvs

انیمیشن- استخوان بندی ابتدایی- مفصل- داینامیک-سیستم های ذره ای- نورپردازی- دوربین

دوربین- نور پردازی فضاهای داخلی و خارجی- mental ray

بخش دوم – عکاسی به عنوان هنر

۱-عکاسی و علم ارتباطات

۲-ویژگی ها و محدودیتهای عکاسی نسبت به چشم انسان

تفاوت و عمق میدان

تفاوت در بعد اشیاء

تاثیر حرارت رنگی

تاثیر رنگ محیط

تفاوت در وسعت دید

تاثیر احساس در دید

۳- عناصر بصری :

نقطه / خط / سطح / حجم / شکل / بافت / رنگ / حرکت / ژرف نمایی( پرسپکتیو)

۴- تفاوت دیدن و نگاه کردن

۵- ترکیب بندی

۶- کیفیت در هنر

۷- عکاسی و تاریخ هنر

۸- عکاسی فلسفه هنر

۹- عکاسی ودیدگاه روانشناختی در آن

۱۰- عکاسی و نشانه شناسی

۱۱-چشم اندازهای عکاسی / چهره / خبر / صنعتی / تبلیغات

بخش یک – آموزش تکنیک های عکاسی

۱- تاریخچه عکاسی در جهان

۲- آشنایی با ساختمان دوربین :

DSLR / CCD / قطع سطح حساس / گرین ریزدانه یا DOT / Resolution یا توانایی ثبت جزییات / نویز Noise

۳- دیافراگم : شدت جریان نور / میان دیافراگم ها

۴- سرعت در عکسبرداری (شاتر) :

زمان جریان نور / پرده شاتر / میان شاترها /شاتر کانونی

۵- حساسیت در عکاسی آنالوگ و دیجیتال

۶- رابطه بین حساسیت با دیافراگم و شاتر

۷- کار عملی با دوربین

۸- نور سنجی :

ساده بر اساس وضعیتهای نوری در شبانه روز (نور سنجی تجربی )

نور سنجی با دوربین (عمومی و نقطعه ای )

نور سنجی های برنامه ریزی شده در دوربین و امکانات آنها

کارت خاکستری

نورسنج دستی و روشهای استفاده از آن / نورسنجی Low-key / نورسنجی Hikey

فاصله کانونی / نوع لنز / بزرگنمایی / پرسپکتیو / اعوجاج /زاویه دید

۹ – لنزها:

نرمال ، تله ، واید ، زوم و ماکرو در دوران عکاسی دیجیتال

۱۰- قدرت نور دهی لنز

۱۱- عمق میدان : روشهای تشدید وکاهش آن

۱۲- انکسار نور در لنز و ذره بین / تراکم پیکسل / کوتینگ پوششی ذره بینها

۱۳- صافی ها (فیلترها ) :

در عکاسی سیاه وسفید ورنگی / ضریب فیلتر / دایره رنگی و حرارت رنگی /

فیلتر کلوز آپ / فیلترهای مشترک سیاه وسفید

۱۴- فلاش :

ساختمان آن – سرعت هم زمانی / عدد راه نمای فلاش / فلاش اتوماتیک / فلاش در شب

کار با Hue /saturation

میکاپ صورت

کار با liquefy filter/transform

اصلاح فرم بدن / رفع عیب

کار با curve / level /sharpening filter

اصلاح اکسپوز و روشنایی عکس

برطرف کردن نویز

بالا بردن وضوح تصویر

کار با color range , mask panel

عوض کردن بک گراند عکس

آشنایی با امکانات جدید Photoshop CC2015

حذف سوزه ی اضافه در بک گراند

ایجاد کادر جدید (crop)

کار با لایه ها در فتوشاپ CC2015

آشنایی با ابزارهای Patch Healing brush

حذف جوش ، لک ، از بین بردن چروک های ریز صورت و گردن

آشنایی با ابزار Spot healing brush و Clone stamp

کم کردن چروک های عمیق، خط خنده، از بین بردن تیرگی زیر چشم

کار با فیلتر های Blur , high pass

نرم کردن پوست و حفظ روزنه های پوست

کار با Mask , adjustments

اصلاح رنگ پوست

تغیر رنگ لباس مدل

تغییر رنگ مو و چشم

Aftereffect

ماسک ها و مدهای تصویری

ابزار تایپ کروماکی(حذف رنگ سبز یا آبی)

لایه های ۳ بعدی

کنترل دوربین

خروجی گرفتن و تنظیمات کلی

آشنائی با محیط کاری

طریقه وارد کردن و مدیریت کردن رسانه ها

پارامترهای کلیدگذاری

تکنیک های انیمیشن گذاری

افکت ها و تنظیمات لایه ها

Edius
  • استفاده از Normal Mode, Trimming Mode

Normalکاربرد

Trimming Mode

Ripple/ Roll/ Slid/ Slip

Capture

تنظیمات Hardware / Device Present

کپچر تصویر، صدا

  • کار با Segment ها بر روی Timeline

Time Speed / Field Nest / Title / Duration

  • تدوین چند دوربینه Multi Cam

Multi cam mode / / Sync/ Rec Time Free Run

  • افکت ­های تصویری

Video Effect / Transition / Combine Effect

  • Render, Marker, Tools

Rendering, Render Entire, Disc Burner

  • Export

Print to Tape – File Batch Export

SD­- DVD / HD- DVD

  • نحوه­ ی ایجاد یک پروژه و شناخت اولیه ­ی استانداردها

ساخت یک Profile

استفاده از Present List

سفارشی کردن پروژه

  • معرفی ساختار ادیوس و شناخت پالت ­ها و پنجره­ ها

Source Monitor

Program Monitor

Project Palette

  • روش های ورود اطلاعات، کار با پنجره Bin

ورود رپرها، شیوه­ های­ Proxy کردن، روش ­های تدوین، ساخت فولدر، استفاده از Timeline Label

  • استفاده از پنجره، Source Monitor, Main Motion

بخش­ های متفاوت در پنجره، استفاده از نوار ابزار، کاربرد و تنظیمات اولیه، راف کات اولیه و ابزار آن

  • استفاده از پنجره­ های Timeline

کاربرد تنظیمات اولیه Ripple در Ripple

  • معرفی لایه ­ها

لایه­ های A-VA-T-A

روش ­های حذف و ایجاد

premiere
  • استفاده از Normal Mode, Trimming Mode

Normalکاربرد

Trimming Mode

Ripple/ Roll/ Slid/ Slip

Capture

تنظیمات Hardware / Device Present

کپچر تصویر، صدا

  • کار با Segment ها بر روی Timeline

Time Speed / Field Nest / Title / Duration

  • تدوین چند دوربینه Multi Cam

Multi cam mode / / Sync/ Rec Time Free Run

  • افکت ­های تصویری

Video Effect / Transition / Combine Effect

  • Render, Marker, Tools

Rendering, Render Entire, Disc Burner

  • Export

Print to Tape – File Batch Export

SD­- DVD / HD- DVD

  • نحوه­ ی ایجاد یک پروژه و شناخت اولیه ­ی استانداردها

ساخت یک Profile

استفاده از Present List

سفارشی کردن پروژه

  • معرفی ساختار ادیوس و شناخت پالت ­ها و پنجره­ ها

Source Monitor

Program Monitor

Project Palette

  • روش های ورود اطلاعات، کار با پنجره Bin

ورود رپرها، شیوه­ های­ Proxy کردن، روش ­های تدوین، ساخت فولدر، استفاده از Timeline Label

  • استفاده از پنجره، Source Monitor, Main Motion

بخش­ های متفاوت در پنجره، استفاده از نوار ابزار، کاربرد و تنظیمات اولیه، راف کات اولیه و ابزار آن

  • استفاده از پنجره­ های Timeline

کاربرد تنظیمات اولیه Ripple در Ripple

  • معرفی لایه ­ها

لایه­ های A-VA-T-A

روش ­های حذف و ایجاد

انیمیشن
  • Realflow

محیط کار- موضوعات نرم و سخت- اصطکاک- باد- انیمیشن- الیاف- آب- امواج

  • Maya and After Effects

کامپوزیت

  • Edius

محیط نرم افزار- Timeline- تنظیمات- کپچر- سکانس های تصویری- فایلهای صوتی-تدوین و مونتاژ

  • اصول پویانمایی

فیلمنامه- نورپردازی- مدل سازی- استوری برد

  • After Effect

محیط کاربری- افکت ها- تولید فیلم- فریم های کلیدی- جلوه های طبیعت- دوربین- جلوه های ویژه

  • Zbrush

حیط کار- بافت و رنگ- حکاکی- ساخت کاراکتر- نورپردازی- آناتومی- وارد کردن مدل به مایا

  • Maya

ابزارهای مقدماتی- طراحی پایه- متریال- مدل سازی حرفه ای- uvs

انیمیشن- استخوان بندی ابتدایی- مفصل- داینامیک-سیستم های ذره ای- نورپردازی- دوربین

دوربین- نور پردازی فضاهای داخلی و خارجی- mental ray

عکاسی دیجیتال

بخش دوم – عکاسی به عنوان هنر

۱-عکاسی و علم ارتباطات

۲-ویژگی ها و محدودیتهای عکاسی نسبت به چشم انسان

تفاوت و عمق میدان

تفاوت در بعد اشیاء

تاثیر حرارت رنگی

تاثیر رنگ محیط

تفاوت در وسعت دید

تاثیر احساس در دید

۳- عناصر بصری :

نقطه / خط / سطح / حجم / شکل / بافت / رنگ / حرکت / ژرف نمایی( پرسپکتیو)

۴- تفاوت دیدن و نگاه کردن

۵- ترکیب بندی

۶- کیفیت در هنر

۷- عکاسی و تاریخ هنر

۸- عکاسی فلسفه هنر

۹- عکاسی ودیدگاه روانشناختی در آن

۱۰- عکاسی و نشانه شناسی

۱۱-چشم اندازهای عکاسی / چهره / خبر / صنعتی / تبلیغات

بخش یک – آموزش تکنیک های عکاسی

۱- تاریخچه عکاسی در جهان

۲- آشنایی با ساختمان دوربین :

DSLR / CCD / قطع سطح حساس / گرین ریزدانه یا DOT / Resolution یا توانایی ثبت جزییات / نویز Noise

۳- دیافراگم : شدت جریان نور / میان دیافراگم ها

۴- سرعت در عکسبرداری (شاتر) :

زمان جریان نور / پرده شاتر / میان شاترها /شاتر کانونی

۵- حساسیت در عکاسی آنالوگ و دیجیتال

۶- رابطه بین حساسیت با دیافراگم و شاتر

۷- کار عملی با دوربین

۸- نور سنجی :

ساده بر اساس وضعیتهای نوری در شبانه روز (نور سنجی تجربی )

نور سنجی با دوربین (عمومی و نقطعه ای )

نور سنجی های برنامه ریزی شده در دوربین و امکانات آنها

کارت خاکستری

نورسنج دستی و روشهای استفاده از آن / نورسنجی Low-key / نورسنجی Hikey

فاصله کانونی / نوع لنز / بزرگنمایی / پرسپکتیو / اعوجاج /زاویه دید

۹ – لنزها:

نرمال ، تله ، واید ، زوم و ماکرو در دوران عکاسی دیجیتال

۱۰- قدرت نور دهی لنز

۱۱- عمق میدان : روشهای تشدید وکاهش آن

۱۲- انکسار نور در لنز و ذره بین / تراکم پیکسل / کوتینگ پوششی ذره بینها

۱۳- صافی ها (فیلترها ) :

در عکاسی سیاه وسفید ورنگی / ضریب فیلتر / دایره رنگی و حرارت رنگی /

فیلتر کلوز آپ / فیلترهای مشترک سیاه وسفید

۱۴- فلاش :

ساختمان آن – سرعت هم زمانی / عدد راه نمای فلاش / فلاش اتوماتیک / فلاش در شب

روتوش عکس

کار با Hue /saturation

میکاپ صورت

کار با liquefy filter/transform

اصلاح فرم بدن / رفع عیب

کار با curve / level /sharpening filter

اصلاح اکسپوز و روشنایی عکس

برطرف کردن نویز

بالا بردن وضوح تصویر

کار با color range , mask panel

عوض کردن بک گراند عکس

آشنایی با امکانات جدید Photoshop CC2015

حذف سوزه ی اضافه در بک گراند

ایجاد کادر جدید (crop)

کار با لایه ها در فتوشاپ CC2015

آشنایی با ابزارهای Patch Healing brush

حذف جوش ، لک ، از بین بردن چروک های ریز صورت و گردن

آشنایی با ابزار Spot healing brush و Clone stamp

کم کردن چروک های عمیق، خط خنده، از بین بردن تیرگی زیر چشم

کار با فیلتر های Blur , high pass

نرم کردن پوست و حفظ روزنه های پوست

کار با Mask , adjustments

اصلاح رنگ پوست

تغیر رنگ لباس مدل

تغییر رنگ مو و چشم

گریم سینمایی
فیلمنامه نویسی
فیلم برداری
بازیگری سینما