دوره های آموزش برنامه نویسی

دوره های آموزش برنامه نویسی

دوره های آموزش برنامه نویسی از آن دسته دوره هایی است که فرقی نمی کند چه شغلی دارید و یا رشته دانشگاهی شما چی هست و در کلاس آموزش برنامه نویسی تمامی هنرجویان برای یادگیری برنامه نویسی تلاش می کنند و مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره های آموزش برنامه نویسی را به گونه ای برگزار می کند که هنرجویان پس از گذارندن دوره های آموزشی آماده ورود به بازار کار باشند. برنامه نویسی یک تخصص کاملا کاربردی محسوب می شود که در اکثر شغل های امروزی کاربرد دارد و اگر قصد داشته باشید در جایی استخدام شوید، تخصص برنامه نویسی می تواند شما را جلوتر از بقیه قرار دهد و به راحتی شغل مورد نظر خودتان را به دست آورید.

خوشبختانه برنامه نویسی مهارتی است که الزاماً نیاز به دانشگاه رفتن ندارد و هر کسی که صرفاً علاقمند به یادگیری آن باشد، می‌تواند ظرف مدت چند ماه و نهایتاً یک سال به زبان برنامه نویسی مورد نظر خود مسلط شود و این بستگی به استعداد و تلاش شما در این زمینه دارد. برخی از افراد بر این باور هستند که برای برنامه نویس شدن نیاز است تا تحصیلات دانشگاهی داشته باشیم یا یک متخصص علم ریاضیات باید باشیم. درست است که داشتن ذهن ریاضیاتی و تحلیلی به هرچه بهتر شدن شما به عنوان یک برنامه نویس کمک می کند، اما این اصلاً بدان معنا نیست که اگر شما متخصص ریاضیات نباشید نمی‌توانید به یک برنامه نویس موفق مبدل شوید.

زبان برنامه نویسی را همه می توانند یاد بگیرند و ممکن است برخی از افراد به دلیل استعدادی که دارند کمی زودتر و یا دیرتر به آن مسلط شوند و این هیچ ارتباطی به میزان تحصیلات دانشگاهی و یا رشته ای که در آن درس می خوانید ندارد. این روزها برنامه نویسی در اکثر رشته ها کاربرد دارد و با یادگیری آن می توانید سطح علمی خود را افزایش دهید و همچنین یادگیری تخصصی آن باعث می شود تا شغل های بیشتری پیش روی شما باشند. پیدا کردن یک شغل مناسب بدون این که تخصصی داشته باشید می توان گفت کار تقریبا غیر ممکنی می باشد و این روزها اکثر شرکت  ها و سازمان ها برای تکمیل کادر خود به افراد جوان، با استعداد و متخصص نیاز دارند و افرادی که تخصصی نداشته باشند، در مصاحبه های کاری نمره قبولی کسب نمی کنند.

زبان های برنامه نویسی

دوره های آموزش برنامه نویسی

همان طور که می دانید دنیای برنامه نویسی بزرگتر از چیزی هست که ما فکرش را می کنیم و هر چقدر که برای آموزش آن تلاش کنیم، باز هم در سال های آینده ورژن های پیشرفته تری از آن وارد بازار می شود و باز هم می توانید آن را آموزش ببینید و این حرفه آینده ی بسیار درخشانی دارد چرا که هر سال می توانید دانش خودتان را در این زمینه افزایش دهید و همیشه اطلاعاتتان بروز باشد. زبان های برنامه نویسی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها در یک یا چندین حوزه به صورت تخصصی کاربرد دارند و یکی از چالش هایی که هنرجویان با آن رو به رو هستند این است که کدام زبان برنامه نویسی نسبت به بقیه برتری دارد.

مقایسه زبان های برنامه نویسی یک کار بیهوده می باشد چرا که هر کدام از زبان های برنامه نویسی در حوزه های خاصی کاربرد دارند و نمی توان گفت که کدام از یک از آن ها از بقیه زبان های برنامه نویسی بهتر هستند. به طور مثال زبان برنامه نویسی PHP یکی از کاربردی ترین زبان های برنامه نویسی در زمینه طراحی وب سایت می باشد و اگر کسی علاقمند به یادگیری طراحی وب سایت با برنامه نویسی است، زبان برنامه نویسی PHP بهترین گزینه برای او می باشد و البته زبان های دیگری هم مانند فریم ورک جنگو برای طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند و این این زبان ها به عهده شما می باشد.

زبان های برنامه نویسی خانواده C یکی از شناخته شده ترین و کاربردی ترین زبان های برنامه نویسی در جهان می باشد که هر سال جزء 5 زبان برنامه نویسی محبوب قرار می گیرند و این زبان ها شامل زبان برنامه نویسی C++، C و #C می باشد و این زبان ها در زمینه های طراحی نرم افزار، طراحی اپلیکیشن و طراحی وب سایت کاربرد دارند. حوزه فعالیت زبان های برنامه نویسی خانواده C بسیار گسترده می باشد و حتی به صورت ترکیبی هم می توان از آن ها استفاده کرد.

برای آشنایی بیشتر با دیگر زبان های برنامه نویسی و کاربردهای آن ها پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله آموزش برنامه نویسی را مطالعه کنید و در صورتی که علاقمند به شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی می باشید، می توانید از طریق کلاس های زیر ثبت نام کنید.

نام دوره مدت دوره روز ساعت برگزاری تاریخ پیش بینی استاد مبلغ
Java SE 8 programming 50 نامشخص نامشخص هماهنگی با کارشناس نامشخص تومان ۴,۵۰۰,۰۰۰
Android Pack 70 نامشخص نامشخص هماهنگی با کارشناس نامشخص تومان ۶,۱۵۰,۰۰۰
advanced android development 50 نامشخص نامشخص هماهنگی با کارشناس نامشخص تومان ۵,۴۰۰,۰۰۰
developing los apps with swift 50 نامشخص نامشخص هماهنگی با کارشناس نامشخص تومان ۳,۲۶۰,۰۰۰
نام دوره مدت دوره روز ساعت برگزاری تاریخ پیش بینی استاد نوع برگزاری مبلغ
C#Programming 60 جمعه 09:00 الی 14:00 1403/02/14 استاد قاسم شاهی حضوری تومان ۴,۹۰۰,۰۰۰
نام دوره مدت دوره روز ساعت برگزاری تاریخ پیش بینی استاد مبلغ
SQL Server Database Development 60 پنجشنبه 14:30-19:30 1403/02/27 استاد قاسم شاهی تومان ۵,۱۰۰,۰۰۰
نام دوره مدت دوره روز ساعت برگزاری تاریخ پیش بینی استاد ظرفیت نوع برگزاری مبلغ
programming with python 60 پنج شنبه 14:30-19:30 1403/02/13 استاد هماور دارد ترکیبی تومان ۵,۸۰۰,۰۰۰
programming with python 60 یک شنبه و سه شنبه 17:30-20:30 1403/02/14 استاد هماور دارد ترکیبی تومان ۵,۸۰۰,۰۰۰
programming with python 60 جمعه 14:30-19:30 1403/02/14 استاد ولدبیگی دارد ترکیبی تومان ۵,۸۰۰,۰۰۰
python programming advance 60 جمعه 09:00 الی 14:00 1403/02/28 استاد ولدبیگی دارد حضوری تومان ۷,۲۰۰,۰۰۰
Python Web Development With Django 50 جمعه 14:30-20:30 1403/02/28 استاد صالحی دارد حضوری تومان ۵,۹۰۰,۰۰۰
Data analysis and Machine Learning 80 پنج شنبه 09:00 الی 14:00 1403/02/27 استاد ولدبیگی دارد حضوری تومان ۸,۸۰۰,۰۰۰