برترین دوره‌های آموزش عکاسی دیجیتال در
مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

ویژگی‌های آموزش در مجتمع فنی تهران

  • اساتید مجرب و حرفه ای در دروه عکاسی دیجیتال
  • آموزش عملی و پروژه محور
  • مدرک معتبر دو زبانه

چرا آموزش عکاسی دیجیتال

همه ی ذره های جهان جاندار و بی جان با حرکت شون به این زندگی شکل دادن؛ یکی از جذاب ترین و مبهم ترین لحظه ها اونجاست که زمان و مکان از حرکت می ایسته و یک صحنه و احساس برای همیشه ثبت میشه معجزه ی دوربین عکاسی اینه که می تونه بدون هیچ کلامی از گذشته های دور حرف بزنه و بهت اجازه بده آزادانه در مورد هر صحنه احساس و برداشت  منحصر به فرد خودت رو داشته باشی.

عکاسی دیجیتال جزء آن دسته از هنرهایی است که می تواند در زندگی دیگران تاثیرگذاری بسیاری داشته باشد و ثبت اینلحظات توسط این این حرفه می باشد که خاطرات ما را می سازد و حالا نقش پررنگی در عموم زندگی مردم دارد. در حال حاضر عکاسی با تمامی تلفن های هوشمند امکان پذیر می باشد اما هنر عکاسی چیزی نیست که بتوان آن را با عکاسی با موبایل به دست آورد و این کار توسط دوربین های دیجیتالی حرفه ای انجام می شود و همچنین داشتن هنر و خلاقیت در این حرفه بسیار مهم می باشد.

هنرهای بسیاری در جهان وجود دارد که بسیار از مردم علاقمند به یادگیری آن ها می باشند و یادگیری اصولی یک حرفه می تواند مسیر فعالیت و پیشرفت شما را رقم بزند. عکاسی دیجیتال یکی از حرفه هایی است که مخاطبان زیادی دارد و همچنین برای یادگیری این حرفه دوره های آموزشی وجود دارد و مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش عکاسی دیجیتال می باشد و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد و تمامی علاقمندان به یادگیری این حرفه می توانند در کلاس های آموزش عکاسی دیجیتال شرکت نمایند.

بسیاری از مردم تصور می کنند که یادگیری هنر عکاسی دیجیتال فقط برای تفریح و گرفتن چند عکس هنری می باشد اما این طور نیست و از طریق این حرفه می توان کسب و کارهای بسیاری ایجاد کرد و این حرفه در کشورهای پیشرفته یک صنعت مهم به شمار می رود. اکثر عکس هایی در اینترنت جستجو می کنید و از دیدن آن لذت می برید، توسط همین هنر عکاسی دیجیتال گرفته شده است و این تصاویر ممکن است تا سال های زیادی در خاطر بینندگان باشد و با هر بار دیدن آن یاد آور خاطرات گذشته باشد.

عکاسی دیجیتال فقط مربوط به گرفتن عکس با یک دوربین دیجیتالی نیست و داشتن سوژه عکاسی، فراهم کردن محیط برای گرفتن عکس، نورپردازی، گرفتن حالت های عکاسی، داشتن ایده، خلاقیت و … برای گرفتن یک عکس هنری و جذاب لازم است. در کنار عکاسی، کار با نرم افزارهای گرافیکی در این زمینه می تواند توانایی های شما را چندین برابر کند به صورت تخصصی می توان در این حوزه فعالیت کرد. در ایران به دوره های آموزش عکاسی دیجیتال اهمیت زیادی داده می شود و موقعیت های شغلی فراوانی در این زمینه وجود دارد و کسانی شرایط نام برده شده را داشته باشند، در این مسیر می توانند موفق شوند.

شما دوست عزیز علاقمند به آموزش عکاسی می توانید با گذراندن دوره ی آموزش عکاسی دیجیتال در نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران انواع گرایش های عکاسی را در یک دوره ی کامل عکاسی دیجیتال آموزش ببینید. شما هنرجوی عزیز با موضوعاتی نظیر ساختمان دوربین و تکنیک های عکاسی خبری، صنعتی، پرتره، چهره و تبلیغاتی آشنا می شوید.  دوره ی آموزش عکاسی دیجیتال زیر نظر بهترین استادان کشور برگزار شده و بعد از پایان دوره، شما به عنوان یک عکاس مهارت های لازم برای کار در گرایش مورد نظر خود را کسب خواهید کرد.

دوره های آموزش عکاسی دیجیتال در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نام دوره مدت دوره روز ساعت برگزاری تاریخ پیش بینی استاد مبلغ
عکاسی دیجیتال 78 پنجشنبه 19:30 تا 14:30 1403/02/06 نامشخص تومان ۶,۹۸۰,۰۰۰
نام دوره ساعت برگزاری مدت دوره تاریخ پیش بینی روز استاد ظرفیت مبلغ
فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته 09:00 الی 14:00 60 1403/02/04 یک شنبه - سه شنبه نامشخص دارد تومان ۳,۵۲۰,۰۰۰
دوره آنلاین فتوشاپ 09:00 الی 14:00 60 1403/02/04 یک شنبه - سه شنبه نامشخص ندارد تومان ۳,۱۹۹,۰۰۰
نرم افزار Illustrator 17:30 - 20:30 40 1403/02/04 یک شنبه - سه شنبه نامشخص دارد تومان ۳,۳۴۰,۰۰۰
نرم افزارInDesign 20:30 - 17:30 30 1403/01/29 چهارشنبه آقای عطیفه دارد تومان ۳,۱۴۰,۰۰۰
فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته 17:30 - 20:30 60 1403/01/27 شنبه - دوشنبه نامشخص دارد تومان ۳,۵۲۰,۰۰۰
نام دوره مدت دوره ساعت برگزاری تاریخ پیش بینی استاد روز مبلغ
افترافکت 78 17:30 - 20:30 1403/02/02 نا مشخص یک شنبه - سه شنبه تومان ۶,۷۱۰,۰۰۰
پریمیر 48 09:00 الی 14:00 1403/02/07 علی مصدقی جمعه تومان ۴,۶۴۰,۰۰۰

سرفصل دوره‌های آموزشی عکاسی دیجیتال

لیست کلاس های عکاسی دیجیتال در حال برگزاری مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نام دوره مدت دوره روز ساعت برگزاری تاریخ پیش بینی استاد مبلغ
عکاسی دیجیتال 78 پنجشنبه 19:30 تا 14:30 1403/02/06 نامشخص تومان ۶,۹۸۰,۰۰۰