آموزش نرم افزار Revit یکی از دوره های پر مخاطب مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد که هر ساله زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط آرام و آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و تمامی علاقمندان به این نرم افزار می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. این روزها تسلط به یک یا چند نرم افزار به شما در پیدا کردن یک شغل مناسب کمک بسیار زیادی می کند و می توان گفت بسیاری از شغل ها به کمک نرم افزارها انجام می شود و تسلط بر آن ها برای فعالیت در آن شغل ضروری می باشد.

نرم افزار Revit یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی معماری در زمینه نقشه کشی ساختمانی می باشد که به کمک آن می توان انواع نقشه های ساختمانی را با جزئیات بالا و کیفیت فوق العاده طراحی کرد. دانشجویان رشته معماری با یادگیری این نرم افزار می توانند انواع پروژه های نقشه ساختمانی را طراحی کنند و این نرم افزار تمامی امکانات و ابزارهای لازم برای طراحی و نقشه کشی را در اختیار شما قرار می دهد. یادگیری این نرم افزار کار سختی نمی باشد و با شرکت در دوره های آموزش نرم افزار Revit می توانید به خوبی آن مسلط شوید.

نرم­ افزار Revit Architecture محصولی دیگر از شرکت آمریکایی اتودسک است که قابلیت ترسیم نقشه­ه ای دو بعدی و سه بعدی به طور همزمان، تبدیل نقشه­ های فاز 1 به فاز 2، قابلیت ارتباط با نرافزارهای 3DMAX و AutoCAD و از همه جالبتر امکان انجام مطالعات اقلیمی (نور و سایه) بر روی ساختمان از ویژگی ­­های بارز این نرم ­افزار است. این نرم ­افزار بر اساس سیستم BIM کار می ­کند. یعنی مدل واقعی پروژه در Revit Architecture مدل می ­گردد. همین ویژگی سبب می ­شود تا بسیاری از خروجی ­ها به صورت خودکار توسط نرم­ افزار ارائه گردد. مزایای بسیار دیگری برای این نرم­ افزار قابل شمارش است، لذا یادگیری چنین نرم ­افزاری با قابلیت­ های ذکر شده در کنار اساتید حرفه ­ای نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران به شدت توصیه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

کاربرد دوره (بازار کار)

آموزش نرم افزار Revit

این روزها پیدا کردن شغل با چالش های زیادی رو به رو است و اگر می خواهید در شغل مورد نظر خود مشغول به کار شوید، باید تجربه و سواد کافی در آن زمینه داشته باشید و اکثر شرکت ها برای جذب نیرو به دنبال نیروی متخصص و مسلط به نرم افزارهای تخصصی می باشند. یادگیری نرم افزارهای تخصصی مانند نرم افزار Revit، شما را یک پله به شغل مورد نظرتان نزدیکتر می کند و داشتن استعداد، تجربه و روحیه کاری برای فعالیت در شغل مورد نظرتان لازم می باشد.

معماران، طراحان و همچنین افراد شاغل در دفاتر مشاوره­ فنی مهندسی با کمک این نرم ­افزار در کمترین زمان ممکن طراحی های مطلوب و حرفه ­ای انجام خواهند داد. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور نرم افزارهای مهندسی، اکثر پروژه ها به کمک نرم افزارها انجام می شوند و در حال حاضر نقشه کشی و طراحی ساختمان ها ابتدا با نرم افزارهای مهندسی مانند Revit انجام می شود و سپس به فاز عملیاتی می رسد.

محل برگزاری دوره

  • مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

چرا باید این دوره را بگذرانیم؟

آموزش نرم افزار Revit

نرم افزار Revit در کنار سایر نرم افزارهای معماری، یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزار در زمینه مدلسازی اطلاعات ساختمانی می باشد و رشته معماری که یکی از پرمخاطب ترین رشته های موجود در ایران به شمار می رود، دارای چندین زیر شاخه می باشد که برای اکثر آن ها نرم افزارهای تخصصی مانند نرم افزار توکد و 3D Max وجود دارند و نرم افزار Revit در کنار این نرم افزارها به یکی از نرم افزارهای تخصصی معماری تبدیل شده است.

در این روزها که پیدا کردن یک شغل مناسب به توانایی ها و تخصص های شما بستگی دارد، یادگیری نرم افزار Revit به شما کمک می کند تا خیلی راحت تر بتوانید در حوزه فعالیت خودتان یک شغل مناسب پیدا کنید و این روزها اکثر شرکت ها و سازمان ها برای جذب نیرو به دنبال افرادی می روند که دارای یک تخصص خاص باشند. شما می توانید حتی با یادگیری یک نرم افزار پروژه های بسیار بزرگی را انجام دهید و در دنیای امروزی اکثر شغل ها به نرم افزارهای مربوط به آن ها انجام می شود و مدلسازی اطلاعات ساختمانی هم با نرم افزار Revit انجام می شود.

اگر در رشته معماری تحصیل کرده اید ولی به هیچ کدام از نرم افزارهای حوزه معماری تسلط ندارید، می توانید برای یادگیری آن ها اقدام نمایید و نرم افزار Revit یک انتخاب بسیار عالی برای شما می باشد و یادگیری آن کار سختی نیست و با شرکت در دوره های آموزشی و تلاش و پشتکار به خوبی می توانید به طور کامل به این نرم افزار مسلط شوید.

مدت دوره: 60ساعت

پیش نیاز: ندارد

سرفصل دوره

 

  • مدلسازی سه بعدی
  •  ویرایش مدلهای سه بعدی
  • متریال و نحوه ساخت و ویرایش آن
  • نورپردازی طبیعی و مصنوعی
  •  تنظیمات محیطی
  • مدلسازی نما و دکوراسیون داخلی
  • خروجی گرفتن
  •  عکاسی
  • فیلمبرداری
  • مدلسازی توپوگرافی
  • مدلسازی منحنی و تیزگوشه
  • شیت بندی
  • مدلسازی Family

مخاطبان دوره

تمامی علاقه ­مندان به طراحی و ترسیم دوبعدی و سه بعدی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره آموزش نرم افزار Revit می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نام دوره مدت دوره روز ساعت برگزاری تاریخ پیش بینی استاد مبلغ
نرم افزار لومیون 30 جمعه 17:30 الی 19:30 1403/02/28 مهندس زمانی تومان ۲,۸۳۰,۰۰۰
اتوکد دوبعدی 60 شنبه - دوشنبه 20:30 - 17:30 1403/02/24 نامشخص تومان ۳,۸۶۰,۰۰۰
3DMax and V-Ray 100 شنبه - دوشنبه 20:30 - 17:30 1403/02/29 نامشخص تومان ۵,۸۵۰,۰۰۰
نرم افزار رویت معماری2020 پیشرفته 40 جمعه 14:30 -17:30 1403/02/28 مهندس زمانی تومان ۳,۴۶۰,۰۰۰
نرم افزار راینو (Rhino) در معماری 60 سه شنبه 9:00-14:00 1403/02/11 مهندس زمانی تومان ۵,۲۹۰,۰۰۰
نرم افزار Revit معماری 60 سه شنبه 14:30-20:30 1403/02/11 نامشخص تومان ۴,۹۹۰,۰۰۰
نقشه کشی 42 شنبه و دوشنبه و چهارشنبه - 20:30- 14:30 1403/04/09 نامشخص تومان ۳,۱۹۰,۰۰۰
اتوکد دوبعدی 60 جمعه 08:30-14:30 1403/02/21 نامشخص تومان ۳,۸۶۰,۰۰۰
3DMax and V-Ray 100 چهارشنبه - 20:30- 14:30 1403/02/26 نامشخص تومان ۵,۸۵۰,۰۰۰